25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig voor een 4* hotel. De ontvangst ruimte en bar zijn van prima niveau. Maar de moderne kamer die wij hadden icm het diner bij Cordial was teleurstellend. Met goedkope materialen gerestyled en heel gehorig. De badkamer was heel ouderwets en niet luxe. Jammer want het diner bij Cordial was echt super.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
12 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben een fantastisch diner bij Cordial gecombineerd met een overnachting in De Weverij. Als oud-inwoner van Oss ken ik de locatie maar al te goed. Dit is een perfecte combi. Ook een goed ontbijt met lekker brood en gerookte zalm. Altijd een feestje.

Kamertip: wij sliepen in de Heesen juniorsuite op de 2e verdieping. Erg rustig!
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 februari 2018 beoordeeld

Hotel de Weverij is een aangenaam hotel met een fantastisch goed restaurant (Cordial, 1 michelin*) dat liefhebbers van gastronomie verwent.
Kamer, personeel, ontbijt, parking, prijs voor dit alles, allemaal voortreffelijk.
Bovendien kregen we spontaan een upgrade naar een zeer ruime Bergoss kamer, ondergebracht in de voormalige fabriek/tapijtweverij. De industrieel strakke stijl van deze kamer sloot minder aan bij onze persoonlijke smaak, maar dit zal ons niet weerhouden om terug in dit hotel te overnachten.
Tip: kijk ook eens naar hun website waar ze heel wat interessante arrangementen aanbieden.

Kamertip: Duidelijke website van het hotel waar je de kamer kiest die aansluit bij je "design"-smaak.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
17 januari 2018 beoordeeld

We hadden een 2 persoons kamer in het voormalige fabriekspand van Bergoss tapijten. Sfeervolle en moderne inrichting; ruime kamer, fijne bedden, prettige doucheruimte met regendouche en gewone douche. Leuk dat het oude fabriekspand deze herbestemming heeft gekregen. Goed ontbijt met ruime keus. Aparte parkeergelegenheid voor hotelgasten. Heel tevreden. Ook een bezoek gebracht aan het museum ien verrast door de tentoonstellingen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons kerstmenu bij Cordial in de Weverij blijven slapen. Voor de tweede keer in een Bergoss kamer. Sommigen storen zich aan het gebrek aan uitzicht, maar ik vind de modern gestylde cocon wel intrigerend en comfortabel als tijdelijk onderkomen. Het ontbijtbuffet wordt prima bijgehouden.
Twee minpuntjes: geen radio op de kamer (ook niet via de tv, zover wij konden ontdekken) en geen croissantjes bij het ontbijt (dat is natuurlijk heel persoonlijk).
Pluspunten: een uitstekend bed; een mooi, uniek onderkomen en in combinatie met eten bij Cordial veel waar voor je geld.
Wij komen hier ongetwijfeld nog een keertje terug.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner