Nelson City Resort Oss
US$ 85*
  • Gratis parkeren
Herperduin(Herpen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 74*
Hotel De Leygraaf(Heeswijk-Dinther)
US$ 95*
  • Gratis parkeren
Hotel Udens Duyn(Uden)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 90*
US$ 88*
  • Restaurant
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij nieuw hotel in moderne stijl. Kamers zijn erg mooi en schoon! In het restaurant lekker gegeten maar het ontbijt was minder met name door het ontbreken van aanvullen van het assortiment en het was niet netjes schoon

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld

kamer netjes, oppassen met heel moderne look, wastafel water loop moeilijk weg, bedieningsknop voor de douche niet praktisch.
Mooie opstelling van de flatscreen tv. Nachtlampje te hoog en veel te sterk.
Opgepast in het restaurant (mandje brood) kost je 6 euro, zonder dat dit werd medegedeeld. Wel fijne gerechten.

• Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We genieten hier twee 3 dagen van een prachtig hotel vlak bij het centrum. Zeer mooie design kamer. Alles nog vrij nieuw. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima locatie. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is heel modern, de kamers zijn ingericht zoals de overige cityresorthotels. De wasbak is veel verbeterd i.v.m. deze in Sittard en Uden waar het water moeilijk wegliep. Ook de overdekte gang die je van het ene gebouw naar de kamers leidt, is een pluspunt. In Sittard loop je gewoon buiten op een gevaarlijk rooster. De lunchkaart is heel beperkt en prijzig in vergelijking met de andere cityresorts. We betaalden €40 euro voor twee schotels vlees ( elk een anderhalf! Sneetje per soort) met een kopje soep.niet echt handi om zes sneden onder vier mensen te verdelen...
Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid genoeg maar aanvullen gebeurde enkel op aandringen. Jammer dat er met zo n prachtige open nieuwbouwkeuken geen gebruik gemaakt wordt om life cooking te gebruiken. Een versgebakken spiegelei of pannenkoek misten we eigenlijk wel. Ook voor het diner zou het heel aangenaam zijn mocht er life cooking zijn zeker met de "green egg" of een onbeperkt genieten menu zoals in Uden. Wat de schoonmaak betreft. Onze kamer werd niet opgemaakt. We kregen enkel ons in de haast toegestopte schone handdoeken van de poetsvrouw die naarstig aan het telefoneren was. Bij onze vrienden werd de vlek op het hoofdkussen verdoezeld door het kussen gewoon omgekeerd op bed te leggen!
We bezochten Oss waar het heerlijk vertoeven is en we koopjes konden doen. De welnessboot in Mill was zoals steeds zalig !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw hotel naast stadion van Top Oss. Modern design, mooie kamers met keurig sanitair. Vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken. Hotel is combi met fitnesscentrum. Heeft net restaurant en voldoende parkeergelegenheid

Verbleef: augustus 2017