Nelson City Resort Oss
US$ 92*
US$ 85*
  • Gratis parkeren
Hotel Berghem(Oss)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 68*
US$ 92*
  • Gratis parkeren
Herperduin(Herpen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 126*
Hotel De Leygraaf(Heeswijk-Dinther)
US$ 95*
US$ 91*
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We genieten hier twee 3 dagen van een prachtig hotel vlak bij het centrum. Zeer mooie design kamer. Alles nog vrij nieuw. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima locatie. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is heel modern, de kamers zijn ingericht zoals de overige cityresorthotels. De wasbak is veel verbeterd i.v.m. deze in Sittard en Uden waar het water moeilijk wegliep. Ook de overdekte gang die je van het ene gebouw naar de kamers leidt, is een pluspunt. In Sittard loop je gewoon buiten op een gevaarlijk rooster. De lunchkaart is heel beperkt en prijzig in vergelijking met de andere cityresorts. We betaalden €40 euro voor twee schotels vlees ( elk een anderhalf! Sneetje per soort) met een kopje soep.niet echt handi om zes sneden onder vier mensen te verdelen...
Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid genoeg maar aanvullen gebeurde enkel op aandringen. Jammer dat er met zo n prachtige open nieuwbouwkeuken geen gebruik gemaakt wordt om life cooking te gebruiken. Een versgebakken spiegelei of pannenkoek misten we eigenlijk wel. Ook voor het diner zou het heel aangenaam zijn mocht er life cooking zijn zeker met de "green egg" of een onbeperkt genieten menu zoals in Uden. Wat de schoonmaak betreft. Onze kamer werd niet opgemaakt. We kregen enkel ons in de haast toegestopte schone handdoeken van de poetsvrouw die naarstig aan het telefoneren was. Bij onze vrienden werd de vlek op het hoofdkussen verdoezeld door het kussen gewoon omgekeerd op bed te leggen!
We bezochten Oss waar het heerlijk vertoeven is en we koopjes konden doen. De welnessboot in Mill was zoals steeds zalig !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw hotel naast stadion van Top Oss. Modern design, mooie kamers met keurig sanitair. Vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken. Hotel is combi met fitnesscentrum. Heeft net restaurant en voldoende parkeergelegenheid

Verbleef: augustus 2017
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier wegens een familiefeestje. Wat een fijn hotel! Heel attent en aardig personeel; prachtige kamer; uitgebreid ontbijtbuffet, lekker tv aan het voeteneinde van je bed
Enige wat ik ietwat vreemd vond was de glazen schuifwand in de badkamer, het was of douchen of toiletbezoek als je een gesloten deur wilt. Maar dat was ook echt alles. Volgende keer boeken we hier weer.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
CityResortOss, Front Office Manager van Nelson City Resort Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Geachte mevrouw Yvonne C,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!
Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Graag tot ziens!

Met gastvrije groet,

Team City Resort Oss

3 juli 2017 beoordeeld

Mooi gelegen bij het sportstadion, en mogelijkheid tot fitness. Vriendelijke ontvangst aan receptie en restaurant en bar. Ontbijt lekker en voor ons niets tekort. 3 gangen menu was lekker keuze uit vlees of vis en er werd ons ook gevraagd of er iets was wat we niet eten. Gang naar hotelkamers alleen te betreden door de gasten zelf met hun kaartsleutel van de kamer. Kamer zeer mooi en proper niets op aan te merken, alleen ben ik geen voorstander van tapijt in de kamer. Goed ruikende badprodukten.

Verbleef: juli 2017

Geachte mevrouw Annemie S,

Vriendelijk dank voor uw review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Team City Resort Oss