eDreams
Priceline
Expedia.comUS$ 96
Beoordeeld op 2 september 2019

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast.
Vriendelijk personeel.
Ruime en nette kamers.
Makkelijke parking.
Niettegenstaande de hoge temperaturen wad de kamer aangenaam fris, had een privé terras. Door de ligging op het gelijkvloers en dicht bij de parking was het dragen van de bagage geen probleem.
Veilige fietsstalling die op slot gaat en kan worden ontgrendeld met de badge voor de kamerdeur.

Beoordeeld op 18 augustus 2019

via bongo ingeschreven,
de reservatie verliep vlot, maar bij aankomst vroeg balibediende toch op wel norse manier naar onze bevestigings bon. nooit gekregen maar ja zij wilde hem zien zoniet ......; mochten we er niet in tot collega kwam helpen die dan zei van mensen bongo krijgen geen bon ter bevestiging.; eind goed al goed.
leuke ruime propere en rustige kamer we hadden de kamer die bongo had voorgeschreven dus alles prefekt een nadeel regen en vanuit hoofdgebouw moest je steeds over en weer lopen naar apparte blok met de kamers...

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Buiten de versleten stoelen was de rest van het Interieur ook behoorlijk over de Datum, en een beetje schoonmaken zou ook geen kwaad kunnen, wellicht dat er dan wat minder "beestjes" in de Kamers verblijven….
keuze uit menus in het Restaurant is zeer beperkt, en om nou 128 eurootjes te betalen voor een gegrild kippetje vondt ik wat overdreven.
Dus helaas, zullen wij ook hier niet meer terugkomen.

Kamertip: andere locatie Kiezen. alle Kamers zijn vrij identiek.
Beoordeeld op 29 juli 2019

Zowel bij binnenkomst als de bediening wordt je altijd netjes welkom geheten. Wij hadden onze lunch genuttigd in de brasserie. Deze is zeker netjes en sfeervol te noemen. Ik nam de salade met zalm wat geserveerd werd met brood. Al met al hebben ze een leuke kaart en komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Vorig weekend hier verbleven met een gift for you card. Volgens de bon zouden we een deluxe kamer krijgen, echter schrokken we van de buitenkant van het gebouw, waar de hotelkamers waren. Grote kamer, geen sfeer en versleten stoelen kregen we voorgeschoteld. Het hoofdgebouw is prachtig om te zien, echter verblijf je daar niet. Kapel is mooi, daar ontbijt je met een goed ontbijt maar wij komen niet meer terug.

Datum van verblijf: april 2019