NH Waalwijk
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
31 januari 2018 beoordeeld

ideale locatie langs de snelweg, waar je geen last van hebt overigens qua geluid. Schone kamers en keurig schoon. Het restaurant ook niet slecht alhoewel ik de prijzen iets te hoog vind. Personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, General Manager van NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een review te plaatsen via Tripadvisor.

Het is goed om te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze faciliteiten en dank voor het mooie compliment over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel. We nemen uw opmerkingen over de tarieven in ons restaurant mee bij onze toekomstige beslissingen en hopen dat u ondanks dat, snel weer gebruikt komt maken van ons hotel.

19 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk ontspannen in een ruime familiekamer. Ideaal in combinatie met een bezoekje aan de Efteling. Bedden zijn prima, extra dekbed gevraagd en dat was geen probleem. Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, General Manager van NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de mooie review die u heeft achtergelaten over NH Waalwijk.

Fijn dat u heerlijk heeft kunnen ontspannen en dat u heeft kunnen genieten van onze service en het heerlijke ontbijt.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij NH Waalwijk.

17 januari 2018 beoordeeld

Familiekamer met stapelbed. Niet groot maar voor een nachtje groot genoeg. Kitrand niet al te schoon. Verder prima. Ontbijt lekker en voldoende. Kinderhoek ideaal. Ouders konden nog even heerlijk na zitten.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw review te plaatsen via Tripadvisor.

Het is fijn te lezen dat u een prima verblijf bij ons heeft gehad en onze kinderhoek als ideaal heeft ervaren. In onze optiek is het belangrijk om ook de kleine gasten te voorzien van alle faciliteiten, waardoor zij een leuk verblijf bij ons kunnen hebben. Onze excuses voor het feit dat de kitrand niet schoon was, we gaan dit intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals dank en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

7 januari 2018 beoordeeld

Heel net Hotel. Vriendelijk personeel. Heel dichtbij de Efteling. Goed en compleet ontbijt.
Verbeterpunt zijn de bedden. Deze waren zowel voor ons als de kinderen te hard. We kregen last van ons rug en daardoor geen goede nachtrust gehad.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, General Manager van NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Geachte gast,

Allereerst is het prettig om te lezen dat u heeft genoten van ons ontbijt en de vriendelijkheid van onze medewerkers. Het is zeer spijtig te moeten lezen dat u onze bedden als te hard heeft ervaren, hiervoor onze excuses. Graag wil ik u aanraden dit bij een volgend verblijf bij de NH Hotel Group aan te geven, zodat wij een gepaste oplossing kunnen zoeken.

Ondanks dat, hopen wij u snel weer te mogen verwelkomen bij NH Waalwijk.

2 januari 2018 beoordeeld

Prima uitvalsbasis ivm bezoek aan de winter-efteling. Op circa 1,5-2 km afstand van het park.
Hotel netjes, gebruik gemaakt van een familie kamer (2x2 personen), 1x 2 persoonsbed en 1x stapelbed. Nette kamers, niet heel erg groot maar prima voor kort verblijf. Uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, General Manager van NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Geachte gast,

Graag willen we u danken voor de mooie review die u over ons hotel heeft geplaatst op Tripadvisor.

Fijn om te lezen dat het bezoek aan de Efteling in combinatie met ons hotel goed is bevallen en dat u het voor herhaling vatbaar vindt.

We verwelkomen u snel weer bij NH Waalwijk.