Orbitz.com
Destinia.com
FindHotel
Trip.com
Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Bij inchecken bleek de fletcher cadeau pas maar €28,25 ipv €35 aan te geven . Nb Fletcher pas!! Of ik maar even wilde bijstorten!!
Op mijn vraag of de receptie dit kon opnemen met het hoofdkantoor volgde een "nee". Hoezo "nee"??het is toch een pas van Fletcher!! Nu moet ik zelf weer achter mijn centen aan en dat betekent lang ad telefoon. Oh ja ik moest ook toeslag betalen van €10 per dag voor weekend en €10 toeslag voor 4 sterren hotel!!! Nou dit hotel is geen 4 sterren waard. Hooguit 1 ster. Leuk nachtje weg? Niet voor ons meer in dit hotel!! Fletcher schaam je!!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het is inderdaad een verouderd hotel.
We hadden 2 kamers geboekt. Luxe kamer en een standaard kamer allebei bevinden ze op de begaande grond. Alleen niet bij elkaar in de buurt, wat wel jammer was.
De luxe kamer was weinig luxe aan. Alleen iets grotere kamer en een bad.
Er hing geen sfeer, het was alleen bloedheet. Ondanks dat de radiotoren uit stonden. Meubilair was donkerbruin met oranje vloer en zilverkleurige stoelen, geelachtige gordijnen. De kamer zag er kaal uit, meer aankleding zou wenselijk zijn om de kamer mooier te maken. Verlichting was van sfeerlampen naar TL verlichting.
We hadden ‘s nachts de raam open, maar het gaf geen veilig gevoel want in feite kan iemand het raam zo open schuiven. Het was gehorig want we hoorde de bovenburen goed. Bedden waren erg zacht, lag bijna in een kuil. Dekbed veel ste warm.

De standaard kamer waren de gordijnen die niet goed dicht konden. Er kwam veel licht door. In de zomer zou het geen pretje wezen dan ben je op tijd wakker.

Restaurant ‘s avonds nog wat gedronken. Verse muntthee was kalig er zat 1 klein takje in. Of het munt was, hadden wij onze vraagtekens bij. Want er zat geen smaak aan. We proefde meer water met honing. We misten de sfeer. Er was veel verlichting. Jammer als je de foto’s ziet, ziet er zo gezellig uit, maar zo zag het er niet uit.

Ontbijt was lekker en goed verzorgd. Gezellige gastvrouw die alles klaar maakte en opruimde. De hard gekookte eieren waren voorzien van gezichtjes en op de broodzakken stond goedemorgen en fijne dag. Leuk bedacht. Nu hing er meer sfeer in het restaurant.

Voordeel, Je bent met 10 min. met de auto bij de Efteling.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 10 oktober 2021

Vies hotel tapijt op de vloer, niet goed schoon gemaakt, tegels in de badkamer vies. Dit verteld moest ik zelf vragen om slippers om te douchen. Nooit meer Fletcher, vieze tegenvaller. Tijd voor een grote en grondige verbouwing

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

We kwamen aan en de receptionist richtte zich volledig tot mijn vriend. Bij elke vraag keek hij alleen hem aan, terwijl IK degene was die had geboekt, me legitimeerde en betaalde. Ik heb me mateloos geërgerd hieraan. Newsflash, als vrouw kan je ook gewoon dingen regelen en betalen.

Anyway, het personeel was erg vriendelijk verder. Het hotel is wel behoorlijk outdated. Het ziet er allemaal erg smoezelig en oud uit.
De kamer was echt bloedheet, ondanks dat het buiten slechts 20 graden was. We hebben deze proberen te luchten, tevergeefs. Gelukkig was er een (losstaande) ventilator aanwezig - dus waarschijnlijk waren ze zich wel bewust van dit probleem.

Bed sliep erg fijn. Badkamer zag er schoon uit. Prima om alleen te slapen, maar zou er verder niet veel tijd willen doorbrengen.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Waardeloze high tea gehad, gewoon op de etagiere gegooid, binnen 2 uurtjes stonden we weer buiten. Nadien klacht ingediend totaal geen zelfreflectie. We wisten toch wat we kregen en dat de bediening niet snel was konden ze ook niks aan doen.

Datum van verblijf: augustus 2021