Beoordeeld op 28 januari 2018

Kamers zijn simpel, twee een persoons bedden. Ontbijt simpel maar goed. Restaurant was fascinerend. Zeer trage en matige service. Het eten was echter voortreffelijk. Ook de medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk. Van de kunst aan de muur moet je houden, anders is het afzien geblazen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 25 januari 2018 via mobiele applicatie

Allereerst: hoe dit een viersterren hotel is, snap ik niets van. In eerste indruk is het hotel prima, maar niet meer dan dat. Kamer is netjes, maar krap en heel karig. Geen minibar, kale badkamer met (detail, maar toch) wcpapier dat niet in de houder past. Gewoon oké, maar zeker niet vier sterren waardig.

En dan het geluid. Wat een verschrikking. Elke stap van elke gast door de hal, elke kuch van een gast op een kamer en, heel hard, het plassen van iemand op een kamer boven ons was druppel voor druppel hoorbaar (dus ook het doorspoelen).

Daarnaast hadden we een kamer op de benedenverdieping. Vlak naast ons raam (een heel dun enkelglas) stonden heel de avond mensen buiten (te roken denk ik) en het klonk simpelweg alsof ze naast me stonden.
De volgende ochtend heel vroeg werden er karren langsgereden. Dit klonk zowat if ze over m'n hoofd zouden rijden. Echt heel akelig, zoveel lawaai.

Al met al, een super gemiddelde en zelfs op sommige punten slechte kwaliteit. Dit is wat je verwacht bij een budget 40euro per nacht hotel. Niet bij deze prijs.

Kleine laatste opmerking: ik wilde een kopje thee, maar heb de waterkoker snel teruggezet toen het plastic op de bovenkant letterlijk verpulverde in m'n handen. Die is echt compleet op..

Datum van verblijf: januari 2018
niels v, Eigenaar van Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Beste Lycke,

Bedankt voor de kritische opmerkingen van je verblijf.
Aangaande je bemerkingen de volgende antwoorden:
We hebben een heel assortiment (gekoelde ) minibar producten bij de receptie verkrijgbaar.
Wij zijn ons ervan bewust dat er opmerkingen komen dat de kamers gehorig zijn, hier valt helaas weinig aan te doen.
Daarnaast streven we naar een beleid dat s'avonds na 2230 uur geen rokers meer buiten mogen staan en we handhaven hier ook op.
Ik weet niet hoe laat de rokers bij u buiten stonden, daarvoor kunt u altijd onze receptie benaderen, die dan meteen actie onderneemt hierop.
Jammer dat u niet meteen heeft gebeld voor uw waterkoker, deze moest echt worden vervangen, dat ben ik helemaal met u eens.

met gastvrije groet,

Niels Verheij
Directeur hotel Waalwijk

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Na een leuk feest in Helvoirt bleven wij een nachtje in hotel Waalwijk slapen. Wij hadden om een rustige kamer gevraagd en dat was prima in orde. Een keurige kamer met badkamer, prima schoon en met goede bedden. Douchen in het bad is niet echt geweldig maar alles werkte en het was perfect schoon. Er werd een heerlijk ontbijt geserveerd en wij komen bij een volgende gelegenheid beslis terug!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen hotel dichtbij de Efteling. Ruime kamers, ruime badkamer met alle noodzakelijke accessoires. ‘S morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. Voor elk wat wils.
Ondanks dat de kamer naast de lift was, geen hinder ondervonden.
Vriendelijk onthaal

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 26 december 2017

We waren met een groep van ongeveer 30 personen.
Bij aankomst fietsen uitgeladen en vertrokken voor onze dagfietstocht.
Na de tocht was de ontvangst en kamer verdeling hartelijk en correct.
De fietsen vonden een veilige onderkomen in een ruime aangepaste ruimte in het hotel.
We hadden een aparte, aangepaste ruimte ter beschikking met toegang tot een binnentuin waar wij ons aperitief konden gebruiken.
De zaal was prettig aangekleed, zodat wij ons avondmaal in volledige rust konden gebruiken.
Na het het avondmaal werden er ons volkspelen ter beschikking gesteld, zodat wij een heel plezierige avond konden beleven.
Heel attent personeel in de bar en bediening.
Na het heel lekkere ontbijt, en de aansluitend fietstocht super lekker middagmaal geserveerd gekregen

Datum van verblijf: mei 2017