“Mooie en rustige omgeving en hond welkom.”
Beoordeling van De Watertoren

De Watertoren
Geclassificeerd als nr. 11 van 31 Restaurants in Landgraaf
31 mei 2018 beoordeeld

De Waterboren bevindt zich op een heuvel in een mooie en rustige omgeving.
De toegangsweg naar De Watertoren is echter niet echt duidelijk aangeduid en er zou een bord moeten staan dat je in de straat die wij genomen effectief tot aan de watertoren mag rijden.
Ons eten was verzorgd en de bediening vriendelijk; We zaten op het overdekte buitenterras en onze hond heeft van de bediening water en een versnapering gekregen.
De watertoren zelf kan bezocht worden mits een kleine vergoeding en is aangepast om er een unieke ervaring van de maken (trap omhoog loopt in bij het bovenste gedeelte langs buiten !

Datum van bezoek: mei 2018

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met een zogenaamde WOW-deal hier gegeten. Sateh, satehsaus, sla en frietjes. Het smaakte prima en meer dan genoeg. Het uitzicht is geweldig en de bediening vriendelijk en met humor. Ik zeg doen.

Datum van bezoek: november 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagmiddag, met zijn tweeën, even een tussendoortje. Uitsmijter en een 12 uurtje. Zag er goed uit en smaakte prima.

Datum van bezoek: juli 2017
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Watertoren is echt leuk en goed begaanbaar.
Mooi onderhouden en mooi uitzicht.

De brasserie daarin tegen ziet er goed uit, maar het personeel is niet heel vriendelijk en het eten is niet van hoogstaand nivo.

Kortom voor een drankje ok, maar eten niet

Datum van bezoek: juli 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima pauze plek tijdens een wandeling in de buurt van Rimburg.
Geen hoogvlieger. Gewoon simpel en eenvoudig.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die De Watertoren bekeken, bekeken ook

In De Watertoren geweest? Deel je ervaringen!