“Fantastische avond dankzij geweldige kookkunsten”
Beoordeling van Restaurant Pomerol

Restaurant Pomerol
Reserveren met
Restaurant Pomerol is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden meegenomen naar dit restaurant die normaliter graag ook Michelinsterren restaurants bezoeken. Ze waren zeer onder de indruk van hetgeen werd geserveerd. Zelf al vaker dit restaurant bezocht.
Wij hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu incl.wijnarragement. Uiteindelijk was het een 8 gangen menu met diverse verfrissende tussendoortjes.
We kregen 6 verschillende soorten prima wijn geserveerd met prima uitleg over de wijn. Het eten was inderdaad weer verrassend en van uitstekende kwaliteit.
Onze vrienden waren zeer positief verrast van de prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2018

18 juli 2018 beoordeeld

Een paar keer per jaar gaan wij bij Rico en Diana eten. En nog nooit zijn we met een slecht gevoel naar buiten gegaan.

Iedere keer zijn de 3 of 4 gangen van uitmuntend niveau.

De passie waarmee hij kookt, maakt Rico tot één van de betere koks in Z-Limburg.

Ieder bezoek is een avondvullend feestje.

Datum van bezoek: mei 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de gastvrijheid en de geweldige creatieve en kwalitatieve gerechten die hier geserveerd worden. Gedekt zijn de tafels met tafellinnen. Ziet er prachtig uit . Een menukaart met een persoonlijke verwelkoming . Er is alleen keuze uit menu’s. Deze zijn zeer gevarieerd met verrassende samenstelling van de gerechten. Prijs kwaliteit is uitstekend. Bediening ongedwongen, vriendelijk maar professioneel. Mooie wijnen tegen absoluut betaalbare prijzen. Tafelwater is inbegrepen bij de menu prijs. Dit restaurant is een absolute aanrader voor een gezellige culinaire avond in een ongedwongen sfeer. Een absoluut complement voor de chef en de staf!

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld

Het is een genot om hier te genieten van een heerlijk diner.
De ontvangst is hartelijk, het thuis gevoel komt door de vriendelijkheid van de eigenaar en zijn vrouw, de gezellige " huiskamer " heeft een warme uitstraling. De menukaart met je naam geeft aan dat je op het juiste adres bent. Onze keus was een vier gangen menu met vis. De borden stralen van vakmanschap en smaak. De wijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Een heerlijk avondje uit en dat voor een redelijke prijs. Wij komen hier graag genieten.

Datum van bezoek: april 2018
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bezoek aan Pomerol in Landgraaf werden wij op 2e paasdag hartelijk ontvangen. Het geplande menu valt bij ons bijzonder goed in de smaak. Op goede ingrediënten wordt hier niet beknibbeld!

Wij kiezen voor een fles Saint Véran die perfect aansluit op het menu. De persoonlijke groet met onze naam op het menu laat zien dat de ondernemer, naast liefde voor het vak aandacht heeft voor zijn gasten.. bijzonder

Porties zijn royaal, prijs dik in orde!

Chapeau aan het team van Pomerol

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Pomerol bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pomerol geweest? Deel je ervaringen!