“Beste van Parkstad en omstreken!”
Beoordeling van Restaurant Pomerol

Restaurant Pomerol
Reserveren met
Restaurant Pomerol is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer bevlogen chef en betrokken personeel wat keer op keer weer zorgt voor een verassend diner met goede wijnen en creatief dessert. Chapeau Rico.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de menukaart werden we bij naam verwelkomd. Het team dat ons de avond zou verzorgen, stond ook met naam en functie vermeld. Een heel persoonlijke benadering! Een prachtig menu met passende wijnen. Pure eerlijke ingredienten waren tot tongstrelende gerechten getoverd.
We voelden ons totaal verwend.
Reserveren is gewenst.

20 september 2017 beoordeeld

Riek ( Eigenaar en kok) had het helemaal voor elkaar samen met zijn Vader en broer.
Super eten en Drinken. Ik Ben echt in de watten gelegd. Het was een besloten avond samen met leuke collega's heerlijk genoten. Kompliment.

19 juni 2017 beoordeeld

Als je iets aparts wil dan moet je bij Pomerol zijn, het is een genot om hier aan tafel te zitten, de gerechten zijn schitterende schilderijen gemaakt op de borden, de liefde voor het vak straalt er vanaf. De smaak is overheerlijk, de prijs kwaliteit is prima. Van uitstekende kwaliteit zijn de wijnen. Zowel de baas als zijn vrouw geven je een vriendschap gevoel gastvrijheid staat op de eerste plaats, vriendelijk, oog voor de klant, het zegt genoeg dat vele klanten er regelmatig terug komen. Een Top restaurant
waar ook wij graag terug komt.

30 april 2017 beoordeeld

Het is een genot om hier culinair te eten, de wijnen zijn goede kwaliteit. De bediening is uitstekend rustig en vriendelijk, de tafels zijn feestelijk gedekt. De opmaak van de borden is perfect, met liefde en vakmanschap gemaakt dat straalt er vanaf. Verse producten heerlijk van smaak en tegen redelijke prijzen. De gasten komen hier vaak terug, de eigenaar / kok komt regelmatig een praatje maken dat geeft aan dat hij en zijn vrouw hun klanten waarderen.
Is een van de Top restaurants in parkstad, het is een aanrader, eenmaal geweest dan blijf je komen.

Reizigers die Restaurant Pomerol bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pomerol geweest? Deel je ervaringen!