“heerlijk uiteten in onze woonplaats”
Beoordeling van Restaurant Pomerol

Restaurant Pomerol
Reserveren met
Restaurant Pomerol is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 31 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 maart 2017 beoordeeld

goede sfeer met name in de lounge, restaurant zelf oogt wat gewoontjes. stoelen qua zitcomfort niet helemaal in orde. vriendelijke bediening. goede kaart. prima dranken kaart

8 maart 2017 beoordeeld

merkwaardig restaurant, in de Michelin gids genoemd. Keuze menu.
voorgerecht: 3 nautische heerlijkheden bestond uit een beetje appelsalade met 2 zeer dunne plakjes coquille met daarop wat zalmsalade en een garnaal. Tussengerecht: tonijn was geheel doorgeslagen dus gortdroog (gezien de lange wachttijden tussen de gangen, maar niet terug naar de keuken gestuurd). Hoofdschotel: wat plakjes smakeloos (diepvries?) en flauw rundvlees. Bediening door 2 vriendelijke moekes. Geen adres om terug te komen.

16 februari 2017 beoordeeld

In een rustige sfeer met een uitstekende bediening kun je in de restaurant genieten van een uitmuntende keuken met een heerlijk glas wijn.

6 februari 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van mijn 66ste verjaardag samen met mijn echtgenote wederom genoten van een culinair avondvullend diner. Tour de Pomerol. Hierbij door mijn echtgenote een prima keuze gemaakt uit de mooie wijnkaart. Te weten een Italiaanse witte wijn De Marchesi di Barolo Roero Ameis 2013 en een witte Bourgogne. Hernieuwde kennismaking met dit restaurant en wij zijn wederom door Rico & en Diana en hun team culinair verwend. Bedankt voor deze zeer geslaagde avond en wij komen zeker terug !! Bert en Jacqueline Geraets.

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door vrienden, wat een geweldige ervaring, een hartelijke ontvangst, een uitstekend smaakvol diner, prachtig opgemaakte borden en smaakvol de liefde van de kok eigenaar druipt er vanaf. Een aanbeveling, wij zullen zeker vaker gaan.

Reizigers die Restaurant Pomerol bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pomerol geweest? Deel je ervaringen!