“Lekker eten met groot overdekt buitenterras”
Beoordeling van La Griotte

La Griotte
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Sinds kort hebben wij De Keus van Rob Geus welke garant staat om onze hygiene in de keuken, wij hanteren een juiste prijs kwaliteit verhouding voor een brede doelgroep , wij hebben een open keuken en een gezellig overdekt en verwarmd tuin terras. wij heten u van harte welkom in ons restaurant, grgroet Team La Griotte
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vanavond gaan eten met grootmoeder en haar 2 tienerdochters. Vriendelijke bediening. We aten scampis, biefstuk, tong en zalm. Iedereen vond het lekker. We zaten buiten. Dat kon prima, omdat het terras overdekt is en aan alle kanten is het dicht. Daardoor is er geen wind. Er zijn ook warmtebranders buiten, maar die waren vanavond niet nodig. Ik denk dus dat je hier vaak lekker buiten kunt zitten.

Datum van bezoek: september 2018

23 april 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten. De 3 gangenmenus zijn erg lekker. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook de huiswijn is erg lekker.

Datum van bezoek: april 2018
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hoor als twentysomething bij een generatie waarvoor gewoon niet meer goed genoeg is. Alles moet tegenwoordig hip, groen, bijzonder, gezond... La Griotte zou ik dan zelf ook nooit uitgekozen hebben om te dineren. Qua inrichting ziet dit restaurant er namelijk alles behalve spetterend uit en op de kaart staan eigenlijk alleen klassieke gerechten. Hier geen spannende dingen op de kaart als pompoen, quinoa en andere superfoods. En dat is volgens mij ook precies de bedoeling als ik bemerk dat het restaurant vooral veel ouderen trekt. Samen met mijn vriend en zijn opa ging ik hier een hapje eten, opa's keus. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo lekker gegeten heb. De uiensoep als voorgerecht was lekker en met veel kaas overbakken. Het hoofdgerecht, de biefstuk, was fenomenaal. Perfect rosé en geweldig qua smaak. De pepersaus was perfect. De frietjes waren heerlijk. Het toetje was lekker. Er stond een dame in de bediening en ze was vriendelijk en kundig. De bediening deed ze in haar eentje, in de keuken stond een kok en in de spoel een afwasser. Toch hebben we niet lang hoeven wachten terwijl er toch een stuk of 5 tafeltjes bezet waren. Ik ben ontzettend positief verrast door de kwaliteit van het eten in dit restaurant en kan niet wachten om terug te gaan!

Datum van bezoek: juli 2017
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Griotte is een sfeervol restaurant met een prima kok. Het is wel aan te raden om te reserveren, het aantal tafels is beperkt. De bediening is aangenaam als je van een amicale omgang houdt.

Datum van bezoek: april 2017
16 april 2017 beoordeeld

Goede prijs kwaliteit verhouding, voor elk wat wils. We worden hier elke keer weer verrast. Zeer gevarieerd ingespeeld op het seizoen en of het nu een gewone doordeweekse dag is of feestdagen elke keer weer top.
Lekker eten voor een redelijke prijs gezellig en wat ons het beste bevalt is dat je bij een 3 of 4 gangen menu alle tijd krijgt om te genieten je bepaald zelf wanneer de volgende gang geserveerd wordt en niet alles snel achter elkaar. Ga zo door Gerry en Sjef

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die La Griotte bekeken, bekeken ook

In La Griotte geweest? Deel je ervaringen!