“Sparnkelende avond gehad”

Toost Drink en Dine
Geclassificeerd als nr. 3 van 35 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Nederlands
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten, gedeeltelijk genoten van het asperge menu, gedeeltelijk normale kaart.
Heerlijke gerechten, mooi opgediend, goede bediening gehad, kortom wederom een top avond gehad!

Datum van bezoek: mei 2019

7 mei 2019 beoordeeld

Leuke en gezellige sfeer goede uitleg voor je maaltijd keuze .En voor de liefhebber een wijntje maar ik ben een bierdrinken (dus voor mij geen wijn)

Datum van bezoek: januari 2019
28 april 2019 beoordeeld

Na de goede ervaringen uit het verleden en vooral na het lezen van de recensie van de uiterst kritische recensent van dagblad de Limburger een weekendje weg afgesloten bij Toost. Geen moment spijt gehad en op onderdelen de opmerkingen van de recensent niet kunnen onderschrijven. Weer genoten van lekkere gerechten en goede wijnen.

Datum van bezoek: april 2019
26 april 2019 beoordeeld

Met zijn tweetjes hier genoten van een heerlijk keuze menu. Lekkere gerechten. Weer net iets anders. Vriendelijke en behulpzame bediening. Hele plaatje klopt. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Pareltje voor Landgraaf. We gaan zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerd aanbod in het menu.
Perfecte opmaak van het bord en smaken die perfect samengaan!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Toost Drink en Dine bekeken, bekeken ook

In Toost Drink en Dine geweest? Deel je ervaringen!