“Een ware beleving!!!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Het in Landgraaf gelegen Restaurant Pirandello staat bekend om de hoogwaardige Italiaans geïnspireerde keuken met eerlijke producten. Italiaans design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Deze sfeer sluit aan bij de eenvoud, smaak en authenticiteit van de gerechten. Italiaanse gerechten bereid met verse, regionale en biologische ingrediënten. Sommige producten zijn zelfs afkomstig van het landgoed zelf. Het Italiaans restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en de Limburgse natuur. Bij mooi weer is het mogelijk om te dineren op het terras van Restaurant Pirandello. Het restaurant is beoordeeld met 14 punten in GaultMillau.
4 juni 2019 beoordeeld

Wilde even laten weten dat we gisteren de avond van ons leven hebben gehad.
Wat een beleving.
Superlatieven schieten te kort om aan te geven wat een geweldige ervaring dit was voor mij en mijn vrouw.

We voelden ons voor heel even belangrijk en verwend door alle goede zorgen en zeer professionele bediening van het team dat aanwezig was.

Een groot compliment gaat uit naar de kok, wat een smaaksensaties, creaties die een lust voor t oog waren, gecombineerd met sublieme wijnen.

Dit was een avond die we nooit zullen vergeten en die we met iedereen zullen delen.
Dank, dank, dank.

Datum van bezoek: juni 2019
HotelWinselerhof, Front Office van Restaurant Pirandello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Geachte gast,

Ontzettend bedankt voor de mooie woorden die u gebruikt bij het omschrijven van uw ervaring in Pirandello!

Wij willen u als gast meenemen op een reis der beleving door het door ons zo geliefde Italië! Mede door uw omschrijving voelen wij ons gesterkt en werkt dit als stimulans om met veel liefde en passie ons werk voort te zetten.
Ons team doet haar uiterste best u kennis te laten maken met de Italiaans georiënteerde keuken in combinatie met wijnen uit de laars van Italië!

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten!

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, goede kaart, alles is heerlijk van smaak en in een juiste hoeveelheid en met veel aandacht bereid en geserveerd. Van voorafje tot desert was alles perfect. Kom zeker nog een terug

Datum van bezoek: mei 2019
HotelWinselerhof, Front Office van Restaurant Pirandello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en uw bezoek aan Pirandello!

Op basis van uw afsluitende zin 'kom zeker nog eens terug' mogen wij concluderen dat u genoten heeft van een heerlijke avond. Het jonge team van restaurantmanager Paola Ubags ontvangt u hier met veel passie en plezier.

Graag tot een volgend bezoek!

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 dagen heerlijk gegeten in Pirandello. Het keuze menu is mooi samengesteld evenals de a la carte kaart. Wijnen zijn voortreffelijk. Behulpzaam en deskundig personeel. Tot een volgende keer

Datum van bezoek: mei 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het delen van uw ervaring met ons.

Wat fijn dat u zo genoten heeft! Als team zijnde doen wij ons best u kennis te laten maken met de Italiaans georiënteerde keuken in combinatie met de Limburgse gastvrijheid van ons team.

Wij zien reeds uit naar uw volgende bezoek!

30 april 2019 beoordeeld

Twee maal in het restaurant gegeten en beide malen uitstekend. Heerlijke Italiaanse gerechten en mooii passende wijnen. Ook de lokatie is prachtig. Het restaurant is bijgebouw daan een oude hereboerderij met een mooi uitzicht op de vallei waarin beide gelegen zijn. Vriendelijke en kundige bediening.
Het enige minpuntje is de beperkte kaart. Je kunt hier drie keer eten en dan heb je alles van de kaart geproefd

Datum van bezoek: april 2019
HotelWinselerhof, Front Office van Restaurant Pirandello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Geachte gast,

Onder leiding van chef-kok Raoul Goovaerts wordt er veel tijd en passie gestoken in de Italiaans georiënteerde gerechten. Wij vinden het fijn dat u dit zo weet te waarderen.
Ons menu wisselt om de twee maanden, maar mocht u meermaals een bezoek aan ons brengen dan worden er andere gerechten geserveerd die niet altijd gepubliceerd staan in onze huidige kaart.

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten bij ons.

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Winselerhof twee avonden gegeten in dit mooie restaurant. De eerste avond zijn we gegaan voor een driegangenmenu en de tweede avond voor een Paasmenu, bestaande uit een viergangenmenu.

Beide keren genoten van prachtige details qua opmaak en natuurlijk smaak. De bediening is over het algemeen jong, maar zeker niet onervaren. Van de vriendelijkheid en attentie mag menig restaurant iets leren. Als we nog een keer in de buurt zijn, zouden we zomaar weer kunnen aanschuiven. Aanrader dus!

Datum van bezoek: april 2019

Geachte gast,.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het delen van uw ervaring met ons!

Wat fijn dat u zo te spreken bent over ons bedieningsteam; de complimenten geven wij graag door! Onder leiding van onze restaurantmanager doen wij ons best u kennis te laten maken met de Italiaans georiënteerde keuken in combinatie met Limburgse gastvrijheid.

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten bij ons.

Team Winselerhof

In Restaurant Pirandello geweest? Deel je ervaringen!