“Heerlijk!”
Beoordeling van Restaurant Pirandello

Restaurant Pirandello
Reserveren met
Restaurant Pirandello is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 32 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Het in Landgraaf gelegen Restaurant Pirandello staat bekend om de hoogwaardige Italiaans geïnspireerde keuken met eerlijke producten. Italiaans design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Deze sfeer sluit aan bij de eenvoud, smaak en authenticiteit van de gerechten. Italiaanse gerechten bereid met verse, regionale en biologische ingrediënten. Sommige producten zijn zelfs afkomstig van het landgoed zelf. Het Italiaans restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en de Limburgse natuur. Bij mooi weer is het mogelijk om te dineren op het terras van Restaurant Pirandello. Het restaurant is beoordeeld met 14 punten in GaultMillau.
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en de bediening heel vriendelijk, professioneel maar ook relaxed. Modern en mooi restaurant! Wij komen graag terug!!

Datum van bezoek: oktober 2018

22 oktober 2018 beoordeeld

We hebben zeer lekker gegeten in het restaurant en elk gerecht was een schilderijtje op het bord . Vriendelijke bediening en uitmuntend eten : we komen terug !!

Datum van bezoek: oktober 2018
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de overnachting in Winselerhof besloten om te dineren in Pirandello. Dat was een uitstekende keuze. Prachtig restaurant tegen het oude pand aangebouwd. Uitzicht op een klein stukje wijngaard in de tuin. De gerechten en de opmaak waren fantastisch! Tartaar met langoustine. HÉÉRLIJK!

Datum van bezoek: september 2018
ReceptieH, Front Office van Restaurant Pirandello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en restaurant gedurende uw bezoek aan Zuid-Limburg!

Wij hopen u met volle teugen heeft genoten van de 'Smaak van het Zuiden'. Maar uit uw beoordeling op te merken is dit zeker gebeurd.
Onze witte brigade werkt met veel passie om te voorzien van de heerlijke creaties uit de Italiaanse keuken (waaronder de tartaar met langoustine!).

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten op ons landgoed.

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lokatie Winselerhof is mooi gelegen in een natuurrijke omgeving. Restaurant Pirandello hierbinnen is modern en verzorgd ingericht met mooi zicht op de tuin. Zowel eten als drank is goed verzorgd, zeer goede keuken. We hebben hier een goede avond doorgebracht, iedereen tevreden !!

Datum van bezoek: augustus 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring bij ons!

Het doet ons deugd te mogen vernemen dat u bezoek aan ons restaurant zo naar behoren is geweest. Wij doen ons best u de smaak van het zuiden te doen proeven.

Wij wisselen om de twee maanden van à la carte menu, dus wij hopen u graag spoedig nogmaals welkom te mogen heten.

8 augustus 2018 beoordeeld

'Chique' noemen ze het ook wel. Bovenal is het er smaakvol niet alleen dat wat uit de keuken komt, maar ook in inrichting, ligging en bovenal de idee een wijgaard voor de deur te beginnen.

Datum van bezoek: oktober 2017
Receptie H, Front Office van Restaurant Pirandello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring!

Ontzettend bedankt voor de mooie en 'chique' woorden die u gebruikt bij het beschrijven van uw bezoek aan ons. Hieruit mogen wij opmerken dat ons bedienend personeel en witte brigade haar best gedaan heeft het u naar het hof te maken.

Wij hopen u graag nogmaals welkom te mogen heten!

Reizigers die Restaurant Pirandello bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pirandello geweest? Deel je ervaringen!