Beoordeeld op 21 oktober 2018

Tijdens een wandeling op zaterdagmiddag in oktober maakten we hier een stop voor een drankje. Terras zat vol en er liepen 2 mensen in de bediening rond. Na 20 minuten gevraagd of we wat mochten bestellen, 5 minuten later werd bestelling opgenomen. Al met al 30 min gewacht op ons drankje. Meteen afgerekend zodat we niet nog 20 minuten moesten wachten op de rekening (dit zagen we bij andere klanten gebeuren). Het is een mooi terras op een mooie plek maar door de trage bediening zullen wij niet meer terugkomen.

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben via Groupon 2 nachten doorgebracht bij Overste hof. In de deal zat ook 2x driegangenmenu en een welkomst pakket.
De bediening in het restaurant is ronduit slecht. 2 avonden moeten vragen of we iets te drinken konden krijgen en daarna nog eens 20 minuten moeten wachten op de bestelling. Terwijl andere gasten die later arriveerden eerder bediend werden. Kennelijk is het voor de bediening klaar met de service zodra ze zien dat je een menu hebt. Terwijl je wel gewoon voor de drankjes moet betalen.
Het eten was lekker, maar erg weinig. Zeker als je geen brood krijgt, terwijl de rest van de gasten dat wel krijgt. Excuses komen er alleen vluchtig als je de mensen er op aan spreekt. En ze willen achteraf nog brood brengen.
De kamer was erg klein en supergehorig. We werden wakker van de wekker van de buren. Aangezien er ook zakelijke gasten waren die vroeg op moesten, was een beetje uitslapen er niet bij. Als andere gasten over de gang lopen, klinkt het net alsof ze door je kamer lopen. Een beetje isolatie kan echt geen kwaad.
In de badkamer werkt de afzuiging niet en de toiletbril zat los. Het ruikt muf in de kamer en de luxaflex viel bijna uit elkaar.
Het welkomstpakket kreeg je pas bij het uitchecken. Maar geen van de producten die op de site stonden zat in het pakket. Er zat alleen een zakje Duitse koekjes in en een flesje bier. Welkom in Limburg! Dus.......

Al met al is het vooral zonde van de prachtige locatie en goede keuken. Meer aandacht voor ter zake kundig bedienend personeel en een opknapbeurt voor de kamers zou een grote verbetering opleveren.

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Heel schoon kader: omgebouwde vierkantshoeve in een rustige omgeving. Kamers zijn niet luxueus maar correct, er ontbreekt volgens mij wel minimum één stopcontact extra in de kamer. Nu 1 stuk dat voor de nachtverlichting dient. Eten was lekker (maar niet uitzonderlijk) maar men moet geduld hebben. Het duurde zeker 20 minuten (en dan nog omdat we het gingen vragen vooraleer we menukaart kregen. Bed ok, Wifi ok, ontbijt ok en prijs ok.

Kamertip: tijdig bestellen als je wil gaan eten.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Wij zouden twee nachten verblijven in dit hotel. Bij aankomst was er buiten een feest met harde muziek die zeer goed te horen was op de kamer. We hebben toen even navraag gedaan of dat zo zou blijven omdat we kwamen voor de rust. Nou t feest zou s avonds naar binnen verplaatsen en dan zou er bijna geen overlast zijn. Dus wij zijn uit eten gegaan en bij terugkomst was er idd ook een feest binnen. Eenmaal op de kamer kwamen we er achter dat het geluid nu nog harder was. Dikke bass en door microfoon schreeuwen.

Niet echt de beste manier om te kunnen slapen, feest zou tot 2.00 duren. Omdat we kwamen om te slapen hebben we gevraagd of we kosteloos konden annuleren omdat dit niet te doen was en ze het bij boeken niet genoemd hebben. Nou dat kon.

Dus wij om 22.00 s avonds nog opzoek naar een ander hotel, waardoor we veel duurder uit waren maar goed we konden slapen.

Een week later was ineens wel 150 euro door overstehof afgeschreven. Dit terwijl we dit expliciet hadden nagevraagd, nee zat geen reservering op de creditcard en geld zou niet afgeboekt worden. Nou we zijn een halve week aan het bellen geweest om het geld terug te krijgen. Elke keer waren er weer andere verhalen over waar de eigenaar of bedrijfsleider waren. Uiteindelijk hebben we een keer of 10 gebeld en gister was het geld ineens teruggestort. Echter geen excuus oid. Ze nemen gewoon niet de moeite om het fatsoenlijk af te sluiten en geven duidelijk niks om hun gasten.

Kamer was daarnaast ook erg muf en hingen spinraggen in de douche.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gehorig, halve nacht wakker gelegen van de buren ,vloerbedekking vies , gedateerd en de kamer was erg klein met een erg klein raampje . Bed was goed . Ontbijt verzorgd . Mooi terras. Geen nachtportier en om half elf is alles donker en gesloten.

Datum van verblijf: augustus 2018