Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 174
Hotels.comUS$ 174
TripadvisorUS$ 174
eDreams
TravelocityUS$ 174
CheapTicketsUS$ 174
2 weken geleden beoordeeld

het hotel ligt in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. de kamer was netjes en schoon, alleen de ramen konden niet open en dat vonden wij een erg onveilige situatie. Voor het ongemak kregen wij een flesje bubbels en de technische dienst zou het oplossen. Het eten was voortreffelijk

Datum van verblijf: juli 2021
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Geachte gast, beste rdekker1,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over uw verblijf in hotel Winselerhof. Onze technische dienst heeft het probleem inderdaad opgelost. Nogmaals onze excuses voor het gebeurde. Nog een fijne zomer en heel graag tot een volgende keer.

2 weken geleden beoordeeld

Er wordt alles aan gedaan om de gasten te laten genieten. Dit doen jullie perfect!
Een attentie op de kamer en in het restaurant ivm ons trouwjubileum hebben wij erg gewaardeerd. Het was de kers op de taart. Dank!
Enkele aandachtspunten:
de 2e avond in het restaurant vonden wij dat de kelner erg luid sprak en kwam iets te dicht bij ons staan, het was minder dan 1 meter. Dit voelde soms minder prettig.
Wij hadden het prettig gevonden als tijdens het diner de deuren van het terras open waren gezet, dit ivm ventilatie. Als het niet zo warm is zou dit de voorkeur kunnen hebben boven de airconditioning ivm de Corona situatie.

Datum van verblijf: juli 2021
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hallo GelukkigGetrouwdStel,
Hartelijk dank voor uw mooie 4-sterren gastbeoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf. De puntjes die u aanhaalt met betrekking tot de veiligheid in verband met corona nemen wij zeer ter harte. Hopelijk heeft u uw opmerking ook tegen het bedienend personeel zelf gemaakt, zodat hij wat meer afstand hield. Wij letten zelf ook erg erop dat dit correct gebeurt. De terrasdeuren staan inderdaad vaak open vanwege de ventilatie. Dank u wel voor uw goede tips en heel graag tot een volgende keer!

2 weken geleden beoordeeld

Geweldig Idee:de verrasssingsbox voor onze Hond.Toverde gelijk een glimlach op ons gezicht.
Licht in de kamers is onvoldoende.Badkamer licht perfekt.
Bij mooi weer s'avonds iets luidruchtig :( daarvoor zijn de bedden heel goed :)

Geachte gast, beste r0esslein,
Honden zijn tegen vergoeding inderdaad van harte welkom bij Winselerhof en krijgen dan ook de aandacht die zij verdienen :) Wel is het zo dat huisdieren niet zijn toegestaan in het restaurant en ook niet op de kamers met tapijt (Junior Suite) - op het terras daarentegen natuurlijk wel! Heel graag tot een volgende keer.

2 weken geleden beoordeeld

ondanks ons verblijf maar kort was, is het goed bevallen, mooie wandelroute aan de achterzijde. kamer was zuiver en voorzien van meer dan voldoende handdoeken etc.
wij hadden ook een 6 gangen diner erbij genomen en daar hadden wij iets meer van verwacht, de aangeboden wijnen waren goed maar te duur tov kwaliteit.

Geachte gast, beste toinebisseling,
Hartelijk dank voor uw mooie gastbeoordeling over uw verblijf bij hotel Winselerhof! Er loopt inderdaad een mooie, groene wandelroute van ongeveer 6km. langs de achterzijde van ons landgoed door het Strijthagerbeekdal. In combinatie met een tweede route kan de lengte hiervan worden uitgebreid naar rond de 8km. Wij vinden het jammer dat het diner niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed en zien u graag een volgende keer terug.

2 weken geleden beoordeeld

Naar tevredenheid. 2 minpuntjes: de consumpties zijn vrij prijzig. de glazen zijn minimaal gevuld.
Tevens misten wij een afvalbakje bij het ontbijt. Het wordt dan wel wat rommelig op tafel. Ik weet dat de tafels klein zijn , maar toch.

Datum van verblijf: juni 2021

Geachte gast, beste Leo T,
Hartelijk dank voor uw mooie gastbeoordeling en heel fijn dat wij u weer bij ons hebben mogen verwelkomen! Wij zullen uw opmerkingen en tips zeker meenemen in het volgende directieoverleg.
Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Team Winselerhof