“Lunch”

Luigi's Lunchrestaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 8 van 35 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Beschrijving: In de sfeervolle gewelven van onze historische herenboerderij vindt u Luigi’s Bar. Een bar zoals een Italiaanse bar hoort te zijn! Gezellig borrelen in een prettige ambiance. Genieten van de Italiaanse wijnen uit onze wijnkelder, een koel biertje en huisgemaakte Italiaanse ‘aperitivo’ hapjes. In Luigi’s Bar bent u natuurlijk ook welkom voor een kopje koffie met gebak.
25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijke lunch genuttigd, heel erg mooie locatie.
Lunch was goed verzorgd met een zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2019

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Luigi’s bar is net wat de beschrijving op de website zegt bij de high-tea. Een high tea met een Italiaans tintje. Het voelt alsof het sfeervolle intieme keldertje t derde wiel aan de wagen is van het hotel en pinarello, het restaurant. De keuze uit de taart was enkel vlaai en de borrelkaart was weinig uitnodigend. Gezien de mooie wijnen in de aangrenzende Vinoteca had ik er meer van verwacht.

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Wat een waanzinnige ambiance in de gewelven kelder. Het eten was ongelooflijk lekker! De wijn heerlijk! En vooral de bediening, helemaal top! Wij hebben een top avond gehad!

Datum van bezoek: december 2018
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandeling in de streek zijn we hier toevallig terecht gekomen en hebben we hier een coupje gedronken. Een mooie setting in een mooie omgeving.

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn helaas maar weinig restaurants meer waar je zo vriendelijk, correct en vakkundig wordt bediend. Luigi's is er 1 van. Altijd weer leuk om hier te komen. Zonder meer geschikt voor zakelijke diners. Het eten is altijd van hoge kwaliteit en de porties zijn correct.

Aan te bevelen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Luigi's Lunchrestaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Luigi's Lunchrestaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!