“Mooie setting”

Luigi's Lunchrestaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 8 van 35 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Beschrijving: In de sfeervolle gewelven van onze historische herenboerderij vindt u Luigi’s Bar. Een bar zoals een Italiaanse bar hoort te zijn! Gezellig borrelen in een prettige ambiance. Genieten van de Italiaanse wijnen uit onze wijnkelder, een koel biertje en huisgemaakte Italiaanse ‘aperitivo’ hapjes. In Luigi’s Bar bent u natuurlijk ook welkom voor een kopje koffie met gebak.
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandeling in de streek zijn we hier toevallig terecht gekomen en hebben we hier een coupje gedronken. Een mooie setting in een mooie omgeving.

Datum van bezoek: november 2017

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn helaas maar weinig restaurants meer waar je zo vriendelijk, correct en vakkundig wordt bediend. Luigi's is er 1 van. Altijd weer leuk om hier te komen. Zonder meer geschikt voor zakelijke diners. Het eten is altijd van hoge kwaliteit en de porties zijn correct.

Aan te bevelen.

Datum van bezoek: mei 2018
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een prachtige high tea gehad met 9 personen bij Luigi’s voor een verjaardag. Mooie locatie en heerlijke hapjes. Daarnaast ook een goede en vriendelijke service. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gewandeld door het strijthagen beekdal (leuke route uitgestippeld door Camille Oostwegel), vooraf gestart met een latte en stuk vlaai om vervolgens fraai af te sluiten na de wandeling met een antipasta en goed glas huiswijn. Rijkelijk gevulde en smakelijke antipasta gegeten.
Super arrangement voor een zonnige zondag voor een zeer vriendelijk prijsje. Aanrader !

Datum van bezoek: januari 2018
15 oktober 2017 beoordeeld

Wat tegenviel was de bediening, je verwacht van dit restaurant iets anders, door het prima weer zaten wij op het terras, je moet vragen " mogen wij iets bestellen " waren meerdere gasten die zaten te wachten. Terwijl er genoeg personeel aanwezig was. Hebben gebruik gemaakt van de kleine kaart, met een heerlijke glas wijn, de kwaliteit was prima. Een prachtige lokatie.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Luigi's Lunchrestaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Luigi's Lunchrestaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!