Beoordeeld op 22 januari 2018

Lastig om route te vinden naar receptie van parkeren hotel. Toegang alleen met pas die je pas na inchecken krijgt. Voorzieningen prima. Schone kamer. Catering prima in orde. Uitchecken om 11:00 lekker uitslapen.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel met nette kamers.
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Eten 's avonds was lekker.
Het ontbijt was lekker, voldoende keuze en alle dingen werden snel bijgevuld.
Als fanatieke skiërs goed om even gaan in te skiën voor de skivakantie.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 november 2017

Wegens een feestje in de buurt hebben wij een overnachting geboekt bij Snowworld. De ontvangst bij de receptie was oké, maar niet wat je van een 4 sterren hotel verwacht. De kamer was compact, maar netjes. Parkeren aan de achterzijde ging prima! We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat dit buitenproportioneel geprijsd was en er genoeg betere alternatieven in de buurt liggen.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer verdeelde beoordeling : hotel absoluut niet de 4 sterren waard . Aankomst receptie pover : geboekte kamer niet gereserveerd , uiteindelijk oplossing gevonden . Hotel is gedateerd en niet echt persoonlijk . Ondanks het feit dat de skiaccomodatie wss wel in orde is , loopt er heel wat mank ih management . Ontbijt : 15 euro is een allegaartje van minder verzorgde producten .. wordt niet bijgevuld en we zagen ook op dag 2 dat er geen tassen meer waren , geen fruit . Avondeten daarentegen wel verzorgd , gezellig restootje en vriendelijke bediening.Gezien het mooie weer veel volk op de terrassen . Totaal foute boel : moet na bestelling meteen betalen en meer dan half uur op drankje wachten na aandrang. Sanitaire ruimte(wc's receptie) niet onderhouden en vuil ! Kortom wss ideaal voor skiërs die van ver komen en een nachtje willen doorbrengen alvorens weer de hele dag de pistes op te gaan . Ik persoonlijk zou nooit met mijn gezin terugkomen ondanks het feit dat we allen fervente skiërs zijn . Muts wat degelijk management en wat meer professionele aanpak zou dit hotel beter zijn . Jammer ...

Datum van verblijf: oktober 2017
SnowWorld_Landgraaf, Front Office Manager van Hotel SnowWorld Landgraaf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Goedemiddag AnnBelgium31,

Hartelijk dank voor uw review!

Wat vervelend dat u deze onaangename ervaring bij SnowWorld Landgraaf heeft gehad! Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses!

Graag nemen wij persoonlijk contact met u op. Wilt u uw telefoonnummer en/of emailadres naar ons toezenden? Dit mag u sturen naar hotel@snowworld.com.

Hartelijk dank!

Team SnowWorld Landgraaf

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

De sneeuwbaan is helemaal geweldig. In mijn ogen de beste van Nederland.
Groot, schoon, liften, het echte vakantie gevoel.
Een toppertje dus.

De hotelkamers zijn aardig. Niet groot, niet klein. Wel schoon!
Maar een erg vreemde indeling. Als 1 persoon staat de douchen kan de 2e persoon niet naar toilet, of omgekeerd.
Wel leuke aankleding.

Datum van verblijf: maart 2016