Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

De sneeuwbaan is helemaal geweldig. In mijn ogen de beste van Nederland.
Groot, schoon, liften, het echte vakantie gevoel.
Een toppertje dus.

De hotelkamers zijn aardig. Niet groot, niet klein. Wel schoon!
Maar een erg vreemde indeling. Als 1 persoon staat de douchen kan de 2e persoon niet naar toilet, of omgekeerd.
Wel leuke aankleding.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 19 september 2017

Dit is werkelijk het allerslechtste, ongezelligste, lelijkste hotel waar ik ooit verbleven ben. In Sudan vindt je betere hotels. Rare kamer met 4 kleine bedden. Eten was echt niet te vreten, friet met een ongebakken biefstuk. Echt te erg en echt niet doen, waardeloos!

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
SnowWorld_Landgraaf, Front Office Manager van Hotel SnowWorld Landgraaf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Goedemiddag Michel V,

Hartelijk dank voor uw review!

Wat vervelend dat u deze onaangename ervaring bij SnowWorld Landgraaf heeft gehad! Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses!

Graag nemen wij persoonlijk contact met u op. Wilt u uw telefoonnummer en/of emailadres naar ons toezenden? Dit mag u sturen naar hotel@snowworld.com.

Hartelijk dank!

Team SnowWorld Landgraaf

Beoordeeld op 17 juli 2017

Nette kamers waar je zo naartoe kan lopen van binnenuit. Badkamer zou ik niet hebben uitgekozen; vrij open en wc en douche afgeschermd met een soort mat glazen wanden waar je contouren doorheen kunt zien. Verder wel modern en schoon.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 juli 2017

Kwaliteit staat bij SnowWorld op nummer 1 !!!
Dat betreft de indoor-sneeuw, het personeel !!! en de prijs-kwaliteit verhouding van de hapjes en maaltijden in de diverse restaurants!
De kamers in het hotel zijn praktisch, schoon en ingericht voor de sportieve mens, met een bureautje en gratis WIFI goed voor de zakelijke sportieveling.
Geen overbodige poespas, gewoon goed!
Dat geldt ook voor het ontbijt, mét een vleugje luxe!
Of het trendy is? 365 Dagen sneeuw vind ik enorm TRENDY!!!

Kamertip: Met uitzicht op het zuid-oosten.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Gezellige open haard of in de chalet mmmmm
Bbq in de zomer
Snacken of kaasfondue alles kan.
In verschillende sferen en restauranten op locatie. Altijd plaats want er os genoeg te doen dat is een voordeel!
3€ parking

Datum van verblijf: mei 2017