“Vreselijke toko”

Sushi & Grill
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in Geleen
Keukens: Sushi
15 augustus 2019 beoordeeld

Het is een vreselijke toko. Het eten duurde te lang, drinken duurde te lang, tevens bij de buren. Wilde we iets te drinken bestellen, draait de eigenaar zijn rug om en loopt weg, terwijl wij nog aan het overleggen waren.
Personeel kijkt je chagrijnig aan, komt geen glimlach van hun gezicht. Laatste keer dat we hier gegeten hebben kan ik zeggen! Nog nooit zn slecht restaurant bezocht.

Datum van bezoek: augustus 2019

29 juli 2019 beoordeeld

Een bijna geheel bezette zaak bij binnenkomst op dinsdagavond. Een spontane keuze omdat er, wachtend bij het stoplicht vóór de zaak, zichtbaar veel mensen binnen zaten.
Een eerste serie sushi's was veelbelovend met opvallend goede tonijn. Ook de overige (niet-vis) gerechten waren smaakvol en warm.
Ondanks de drukte werd er snel bediend en ook aan enkele extra wensen kon meteen worden voldaan.
Als er dan een minuspunt moet worden uitgedeeld, geldt dat voor de kwaliteit van de koffie. Duidelijk merkbaar lijkt hier, dat daar geen aandacht aan wordt geschonken. Vergeten wij die koffie, blijft de aanhef hierboven zonder meer van kracht.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juni 2019 beoordeeld

Al vele sushi & grill concepten mogen bezoeken, maar deze staat bij mij zeker op nummer 1. Enthousiast en vriendelijk personeel. Eten wordt snel geserveerd. De sushi wordt precies goed bereid en smaakt heerlijk vers. Ook de grillgerechten zijn heerlijk. Al aan meerdere collega’s deze zaak aangeraden.

Datum van bezoek: mei 2019
2 mei 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst kregen we een triest tafeltje toegewezen (amper ruimte in een donker hoekje) terwijl zeker de helft van de tafels beschikbaar was. We hebben om een andere tafel gevraagd en dat was gelukkig geen probleem.

Eerste ronde sushi stond binnen no-time op tafel (nog sneller dan het drinken). Wat meteen opviel was dat de sushi's erg klein waren, deze werden overigens latere rondes groter. In verschillende sushi's zaten best grote stukken mango waardoor ze erg zoet waren (moet je van houden, wij zijn er geen fan van). Al met al was de sushi lekker maar niet bijzonder. De grill gerechten daarentegen waren erg lekker! Persoonlijk vonden wij deze beter dan de sushi.

Hier en daar een verkeerde bestelling ontvangen of iets niet gekregen, maar dat lijkt inmiddels standaard bij sushi all you can eat concepten. Bediening is daarin wel behulpzaam. Eten werd ook snel geserveerd, binnen anderhalf uur tijd hadden we 4 rondes gehad. Dit was overigens wel op een doordeweekse dag en het restaurant was niet vol, wellicht is dit in de weekenden anders.

Datum van bezoek: mei 2019
28 maart 2019 beoordeeld

uit eten geweest met familie. het personeel is adequaat en rent niet er is een ontspannen sfeer. de eigenaar laat jou merken dat hij jouw bezoek waardeert en neemt voldoende tijd en toont interesse voor jou zodat niet alleen het uitstekende eten wat vers en perfect geurend jouw tafel bereikt maar dat het een feest is om bij hem te kunnen eten en relaxen. drankjes worden op tijd gebracht en niet opgedrongen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

In Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!