“Goed sushi restaurant”

Sushi & Grill
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in Geleen
Keukens: Sushi
20 juni 2019 beoordeeld

Al vele sushi & grill concepten mogen bezoeken, maar deze staat bij mij zeker op nummer 1. Enthousiast en vriendelijk personeel. Eten wordt snel geserveerd. De sushi wordt precies goed bereid en smaakt heerlijk vers. Ook de grillgerechten zijn heerlijk. Al aan meerdere collega’s deze zaak aangeraden.

Datum van bezoek: mei 2019

2 mei 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst kregen we een triest tafeltje toegewezen (amper ruimte in een donker hoekje) terwijl zeker de helft van de tafels beschikbaar was. We hebben om een andere tafel gevraagd en dat was gelukkig geen probleem.

Eerste ronde sushi stond binnen no-time op tafel (nog sneller dan het drinken). Wat meteen opviel was dat de sushi's erg klein waren, deze werden overigens latere rondes groter. In verschillende sushi's zaten best grote stukken mango waardoor ze erg zoet waren (moet je van houden, wij zijn er geen fan van). Al met al was de sushi lekker maar niet bijzonder. De grill gerechten daarentegen waren erg lekker! Persoonlijk vonden wij deze beter dan de sushi.

Hier en daar een verkeerde bestelling ontvangen of iets niet gekregen, maar dat lijkt inmiddels standaard bij sushi all you can eat concepten. Bediening is daarin wel behulpzaam. Eten werd ook snel geserveerd, binnen anderhalf uur tijd hadden we 4 rondes gehad. Dit was overigens wel op een doordeweekse dag en het restaurant was niet vol, wellicht is dit in de weekenden anders.

Datum van bezoek: mei 2019
28 maart 2019 beoordeeld

uit eten geweest met familie. het personeel is adequaat en rent niet er is een ontspannen sfeer. de eigenaar laat jou merken dat hij jouw bezoek waardeert en neemt voldoende tijd en toont interesse voor jou zodat niet alleen het uitstekende eten wat vers en perfect geurend jouw tafel bereikt maar dat het een feest is om bij hem te kunnen eten en relaxen. drankjes worden op tijd gebracht en niet opgedrongen.

Datum van bezoek: juli 2018
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

super sushi en lekkere grillgerechten. Reserveren is noodzakelijk. De toevoeging van enkele aziatische bieren aan de kaart is ook super.

Datum van bezoek: oktober 2018
12 februari 2019 beoordeeld

De sushi was super lekker veel keuze zeker een aanrader om lekker te eten
Prijs, kwaliteit is oke, bediening zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

In Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!