“Lekker gelunched”

Tant Marie
Geclassificeerd als nr. 1 van 39 Restaurants in Geleen
Keukens: Hedendaags
10 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gelunched bij Tante Marie. Heel leuk ingericht restaurent en het eten smaakt ouderweds lekker. Ook de locatie is leuk. Goede plek om 's middags lekker te eten!

Datum van bezoek: juli 2022

13 november 2021 beoordeeld

De afgelopen jaren al meerdere keren hier gaan eten of gewoon gezellig gaan borrelen op het terras.
Het valt me op dat zowel de service als de kwaliteit van het eten behoorlijk achteruit zijn gegaan de laatste anderhalf à twee jaar.
De bediening doet zijn best, maar de zeer vriendelijke en ervaren ober/gastheer die altijd alles goed onder controle had is er niet meer en dat is goed te merken.
In de keuken moet er toch ook eea gebeurd zijn, want de kwaliteit laat helaas ook te wensen over. Het vlees is droog en de sauzen vrij smakeloos. De garnituren zijn bij alle gerecht hetzelfde, zowel bij vlees, wild als vis.
Bij de koffie werd voor 1 persoon om een stukje chocolade of een bonbonnetje gevraagd ipv een koekje erbij. Dat ging niet, mocht niet van de eigenaar, het werd ons twee keer verteld door verschillende personeelsleden. Bleek nogal een issue te zijn. We waren daar toch wel een beetje verbaasd over, zeker bij een rekening van meer dan €260 voor vier personen.
Jammer.

Datum van bezoek: november 2021
5 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep van 10 mensen een heerlijk 4-gangenmenu gegeten. We hebben ons laten adviseren over bijpassende wijnen. De combinatie van het goede eten, de bijpassende wijnen, ontspannen sfeer en zeer attente bediening maakten dit een geweldige avond. We zijn van te voren al een keer gaan lunchen en ook dat was kwalitatief uitstekend!

Datum van bezoek: november 2021
16 september 2021 beoordeeld

Het eten is altijd goed. Zeer gezellige entourage. Bel voor een reservering anders loop je de kans dat je geen plaats krijg. De uitbater en het personeel zijn altijd vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2021
8 februari 2021 beoordeeld

Lekker voor-, hoofd- en nagerecht voor een prima prijs. Lekker, goed warm Corona-proof en vriendelijk afgeleverd aan huis.

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Tant Marie bekeken, bekeken ook

In Tant Marie geweest? Deel je ervaringen!