“Heerlijk familie restaurant met bovengemiddelde smaakvolle kaart”
Beoordeling van Bie de Burgemeister

Bie de Burgemeister
Geclassificeerd als nr. 5 van 42 Restaurants in Geleen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bie de Burgemeister, is een buitengewoon smaakvol restaurant, leuk ingericht, verschillende hoekjes. Bij elk ingericht hoekje is een klein thema: huiselijke inrichting, speelgoed stuk voor de kinderen en een mooi stuk kortbij de keuken.
Het personeel is erg vriendelijk en weten wat er op de separaat aangeleverde kaart staat. De gerechten zijn elke keer weer een genot. De kwaliteit is hoog en heerlijk opgemaakt per bord. (Het oog wilt ook wat) Wij komen hier zeker nog vaker terug! Luc het heeft weer heerlijk gesmaakt! Complimenten aan de chef!

Datum van bezoek: februari 2019

11 september 2019 beoordeeld

Heerlijk op het mooi gelegen terras geluncht, onder de parasol in het zonnetje. Genoten van de ligging waar van alles voorbij komt.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede keuken,ruime keuze
Zowel binnen als buiten eten
Gezellig terras
Vlotte en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten voor een prima prijs!! Zeker voor herhaling vatbaar!! De menukaart ziet er ook zo gezellig uit. Nodigt uit, om vanalles te proberen.

Datum van bezoek: februari 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Bie de Burgemeister is voor ons een ontdekking die ons nog lang bij blijft, een nieuw favoriet adres!
Van binnen mooi ingericht, genoeg ruimte en veel groen. Het terras aan de gevel ziet er ook prima uit!
Vriendelijke bediening brengt ons de kaart en een drankje. Goede a la carte kaart, keuze zat en verrassende combinaties.
Na het horen van de gerechten buiten de kaart om zijn we verkocht. Vooraf rosbief van entrecote met 2 soorten creme (barbecue en yoghurt), vlees mooi gegaard, supermals en de cremes smaken er top bij. Ander voorgerecht was coquille met broodkruim en venkel. Erbij een vinaigrette van sinaasappel.
Als hoofdgerecht een heerlijke kalfsribeye met een jus van salie, goed gegaard en lekker van smaak!
De gerechten waren goed verzorgd en zeer smaakvol. Na een tijdje de dessertkaart gevraagd en ook daar stonden leuke smaakcombinaties op. Zoals de spoom van limoensorbet en prosecco en de gebakken ananas met mangosorbet. De ananas was geimpregneerd met kruidnagel en kaneel.

Enige minpuntje was de bediening, in het begin erg snel met de kaart en het opnemen van de gerechten, naarmate de avond vorderde waren ze minder aanwezig en moesten we zelf vragen voor een drankje.
De rekening viel overigens reuze mee, prijzen zijn zeer mild, en we zullen zeker terugkomen!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bie de Burgemeister bekeken, bekeken ook

In Bie de Burgemeister geweest? Deel je ervaringen!