“Heerlijke lunch!”
Beoordeling van De Marktmeester

De Marktmeester
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Putten
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijke Salade Ossenhaas!
Echt een Aanrader voor iedereen!
Super mooi restaurant
Bediening is Top!
Super zaak Ga zo door!
Wij komen zeker weten terug voor het eten.

15 april 2018 beoordeeld

Snelle bediening, supper vriendelijk, zalig eten, lekkere combinaties. Kort samen gevat supper ervaring als we terug in de geburen komen gaan we hier eten !!!

10 maart 2018 beoordeeld

Gisteravond een prima avond gehad. Lekker gegeten en erg leuke conversatie mrt mijn tafeldames. Bedankt Carola voor je belangstelling en je opbeurende woorden. Kom zeker weer terug! Groet Paul

5 februari 2018 beoordeeld

Tijdens een weekendje Putten hier terecht gekomen. Inrichting is knus, wel wat donker. Goede porties van de gerechten, zijn ook smaakvol. Amuse en spoom waren minder smakelijk, maar toch leuk dat ze dit doen.

Arretjes cake is een aanrader!

31 januari 2018 beoordeeld

Het wildmenu genomen als hoofdgerecht. Goede, grote porties. Beetje flauw van smaak. Voor- en nagerecht gedeeld. Chocoladebombe wat netjes vloeibaar van binnen. Ruimte was nogal donker (kerststemming?) zodat zelfs met bril het menu moeilijk leesbaar was. Prijzen relatief hoog. Daar staat te weinig luxe tegenover. Ik zal niet gauw teruggaan hierheen.

Reizigers die De Marktmeester bekeken, bekeken ook

In De Marktmeester geweest? Deel je ervaringen!