Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

TripAdvisor
Bosgasten(Putten)
Agoda.com
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek. Als het lekker weer is is dit een lustoord. Mooie tuinen. De kamers liggen in huisjes. Het zijn wat kleine kamers maar goed uitgerust. Prima ontbijt. Ook het restaurant is goed. Vriendelijke bediening.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
AngelaTDG, Marketing & Communicatie van Kasteel De Vanenburg, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Goedemiddag meneer Malmberg,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad op ons landgoed.
Bedankt voor uw mooie complimenten. Dat doet ons goed.

10 mei 2018 beoordeeld

Voor fiets driedaagse hier gelogeerd met aantal oud collega's.
Prachtig gelegen in een groot mooi onderhouden park.De kamers zijn ondergebracht in aparte huisjes in het park.Slaapkamers aan de kleine kant maar goed sanitair en aparte zithoek.Met warm weder zou een airco echter wel welkom zijn .
Ook de keuken is prima en het geheel dus best het proberen waard!

Kamertip: vraag kamer met airco in de zomer!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
AngelaTDG, Marketing & Communicatie van Kasteel De Vanenburg, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Fijn dat u hier de tijd voor neemt. Het doet mij goed om te lezen dat u van de omgeving op en rondom ons landgoed heeft genoten.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nacht verbleven.
Hotel ziet er super chique uit.
Je verblijft op het terrein in een soort huisje. Je moet dus altijd lopen om naar de receptie of naar het restaurant te gaan.
Overal staan voor het geval dat het regent paraplu’s tot je beschikking.
Onze kamer zag er netjes uit maar ik ga altijd met glorix doekjes voor de zekerheid overal overheen. De kamer was dus toch wel erg stoffig.
Onder ons bed lagen ook plukken stof en de vloer was niet echt goed of helemaal niet gestofzuigd.
Housekeeping kan dus nog wel wat leren.
Ontbijt was echt top en de bediening super vriendelijk.
Personeel aan de receptie ook heel aardig. We mochten zelfs op het balkon zodat ze met onze camera een foto van ons konden knippen.
Terrein van het hotel is echt top onderhouden. Je kan hier hele mooie foto’s maken.
Er is ook een heel groot parkeerterrein. We hebben het hier heel fijn gehad!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw review. Dit helpt ons om onze kwaliteit en service te verbeteren en te optimaliseren.
Wij hebben helaas een paar problemen gehad met onze huishouding de afgelopen weken. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.
Hier mogen onze gasten natuurlijk geen last van hebben. Bij deze onze oprechte excuses voor het ongemak.
Fijn om te lezen dat jullie alsnog een goed verblijf op ons landgoed hebben gehad. Dat doet mij goed.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in een uitgebreid en prachtig park, is het hoofdgebouw een juweeltje. Daarin bevindt zich o.m. het restaurant. Zeer fraaie en smakelijke gerechten. Attente bediening. Een aanrader. Echter de hotelkamers bevinden zich in aparte bijgebouwen. En daarin zet nou net de crux. De 'compact rooms' zijn inderdaad zeer compact. Rondom het bed is nauwelijks ruimte. En dan worden er ook nog eens een miniem bureautje, twee plastic kuipstoeltjes én een wastafel gepropt op 4x4 m vloeroppervlak. Da's geen 4-sterren accomodatie. Zeker niet als er ook nog eens mieren door je bed marcheren.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden

Goedemorgen Pierre,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u hier de tijd voor neemt. Het doet mij goed om te lezen dat u genoten heeft van de omgeving op en rondom ons landgoed, uw diner in ons restaurant en onze gastvrije medewerkers. Jammer dat uw verwachtingen met betrekking tot uw hotelkamer niet volledig overeen kwam met de realteit. We hebben inderdaad diverse hotelkamers met verschillende afmetingen waar onze gasten een keus uit kunnen maken. De mieren horen daar uiteraard niet bij. Wij hadden helaas wat problemen met onze huishouding, maar deze zijn gelukkig inmiddels opgelost. Uiteraard mogen onze gasten daar natuurlijk niks van merken, dus bij deze onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik hoop dat u desondanks terug kan kijken op een fijn verblijf.

15 april 2018 beoordeeld

Het prachtige Kasteel de Vanenburg ligt in landelijke gebied van Putten in Gelderland
Het hele complex straalt Best Western Premier Collextion sfeer uit.

Het Hotel is romantisch gelegen op een landgoed met tuinen en een grote vijver.
De hotelkamers zijn gesitueerd op zeer korte loopafstand in stijlvolle vier onder 1 kap huisjes op het terrein.
Ruim voldoende parkeergelegenheid.

De kamers zijn voorzien van openslaande draai/kiep deuren
een prima 2 persoons bed, een bureau en een wastafel met koelkast en een kluisje
Koffie en theefaciliteiten

Een badkamer met inloopdouche en toilet.

Het ontbijt:
Word geserveerd in het souterrain van het kasteel
Ruim voldoende keuze en goed verzorgd.

De omgeving leent zich uitstekend voor een mooie wandeling,
of het maken van een lekkere fietstocht.
Het is een aanrader, voor een romantisch weekendje weg.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
AngelaTDG, Marketing & Communicatie van Kasteel De Vanenburg, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Goedemorgen FonzyDenHaag,

Bedankt voor uw zeer positieve review. Het doet mij goed om te lezen dat u enthousiast bent over ons landgoed.
Ik ben erg blij dat u onze locatie een aanrader vind. Dat is zeker een mooi compliment!

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.