“Goed plekje voor een lekkere lunch.”
Beoordeling van EMjoy

EMjoy
Een tafel reserveren
di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Putten
4 weken geleden beoordeeld

Bij ons bezoekje aan Putten kozen we voor het terras van EMjoy in één van de gezellige winkelstraatjes.
We genoten van een lekkere lunch voor een betaalbare prijs.
Er is volop keuze en het smaakte ons goed. De bediening is attent, vlot en met zorg.
Bij de koffie, thee of een glaasje wordt iets extra’s geserveerd.
Een fijne lunchroom, waar je in de late namiddag ook kan genieten van een licht diner.

4 weken geleden beoordeeld

Midden in het centrum van Putten bevindt zich Emjoy, een keurig restaurant met vriendelijk personeel.
Het eten is zoals je het thuis gewend bent met weinig opsmuk, het brood van de uitsmijter was te droog maar verder was het smakelijk genoeg en bovendien zeer betaalbaar, voor 2 lunches, 2 x verse jus en 2 koffie sloeg de teller 25 euro aan, met andere woorden prijs kwaliteit verhouding zeer in orde.!

5 weken geleden beoordeeld

Voor een lage prijs (hoofdgerecht 13,50€) krijg je goede kwaliteit geboden. Kaart Lijkt uitgereid, maar is in feite redelijk beperkt. Diverse varianten van kip en schnitzel. Maar goed bereid en met uitgebreid garnituur (salade en frites)

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval in Putten terecht gekomen op weg naar Ermelo. Leuk centrum met goede verscheidenheid aan winkels.

Bij EMjoy een kop koffie met Puttense cake genomen.
Eerlijk is eerlijk kop koffie is een topper !
Eh en de cake ook !
Slagroom was iets minder, kidde was denk ik leeg, maar dat werd goed gemaakt door het koffielikeurtje wat bij geserveerd werd.
Tip zou zijn maak het geheel af met een klein glaasje water zoals bij koffie en koffie in Ede

3 september 2019 beoordeeld

Het restaurant ligt in de winkelstraat van Putten. In de omgeving zijn voldoende parkeermogelijkheden met o.a. parkeerschijf (max. twee uur tot 19.00 uur) aanwezig. Het restaurant bestaat uit een buitenterras en twee binnenruimten waarvan de achterste ruimte grenst aan de gedeeltelijk open keuken. Tijdens ons bezoek was het erg druk en dat merkten wij direct in de servicetijden van ons drinken tot het nagerecht. Het broodplankje was prima en de mosterdsoep uitstekend. Ook de tomatensoep was goed van smaak. Attent dat de medewerkster voor een beetje room zorgde. Voor het hoofdgerecht kan o.a. een keuze worden gemaakt uit een groot aantal verschillende schnitzels. De kwaliteit van de door ons gebruikte hoofdgerechten, kippendij spies en schnitzel, geserveerd met een bakje patat en een bakje sla. vonden wij voldoende.
Het nagerecht sprong er voor ons uit. Meerdere keuzes van ijs-slagroom tot wafels met warme kersen - slagroom. Een goede afsluiter.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die EMjoy bekeken, bekeken ook

In EMjoy geweest? Deel je ervaringen!