Willem van Ee
Rijswijk, Nederland

Weekendje weg

Beoordeling van Hotel De Werelt Garderen
4,0 van 5 bollen26 okt 2023 beoordeeld
Hotel ligt prachtig in de natuur op de Veluwe, het bestaat uit een aantal gebouwen,het is een zakenhotel,de kamers zijn ruim,bedden zijn erg goed,badkamer prima en alles zeer schoon,het Restaurant is ruim en het ontbijt gratis en zeer uitgebreid, ook is er een soort cafe waar men gezellig kan zitten en indien gewenst ook het diner kunt gebruiken, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, bij mooi weer is er een buitenterras, wij zijn er 2 keer geweest en vonden het erg fijn.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.2 km van Hotel De Werelt Garderen
    Volledig restitueerbaar
    7.2 km van Hotel De Werelt Garderen
    Meer hotels in Garderen bekijken
    Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

In het kader van een teamuitje sliepen we één nacht in dit hotel. De kamer is basic ingericht, maar voldoet. Het ontbijt was gevarieerd en erg smaakvol. De bar was sfeervol ingericht. Wij konden hier 's avonds met de groep aan een lange tafel zitten en lekker borrelen. Mooie omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 25 juli 2023

Een fantastische reünie met 96 familieleden (3-96 jaar) uit binnen- en buitenland. Mooie ruimte die we met goede afspraken feestelijk konden aankleden. Heerlijk eten en gastvrije staf. De kleine kinderen genoten van het zwembad. Het merendeel van onze familie bleef overnachten. Wij hadden een top-feest; onze Amerikaanse familieleden waren onder de indruk! Veel dank aan alle staf, het was geweldig!

Kamertip: Houd er rekening mee dat er op zondag niet veel open is in de omgeving.
    Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 20 april 2023

ivm. een Nevi-training in jullie prachtige hotel blijven blijven overnachten, de sfeer is goed, de locatie en de kamers zijn prima, de lunch en de maaltijd waren perfect verzorgd met oog voor detail en zeer vriendelijk personeel aan de balie, in het restaurant en 's avonds in de bar, oftewel ik ben zeer tevreden en kijk er nu
    al naar uit om over 3 weken weer hier te kunnen overnachten en nu hophop...naar de lunch en de start van dag 2 van de Nevi-training. J.Loo Brunssum

Kamertip: Reserveer wat tijd om ook rond het hotel een wandeling te maken. mooie locatie midden in het bos.
    Datum van verblijf: april 2023
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 12 november 2022

Laffe organisatie en te laf om te reageren op schriftelijke klachten, als alleen zorgen dat je nergens meer kan komen. Door deze hotelmanager in garderen zijn wij onze kat verloren en de dame in kwestie is daar nog trots op ook, hoort totaal niet thuis in deze gemeenschap, zelfs het hoofdkantoor de directie is te laf om een reactie te geven, een harteloze organisatie die geen klanten waardig zijn

Datum van verblijf: april 2022
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 1 oktober 2022 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in dit hotel.
    Prachtige ligging, groot parkeerterrein en heel goed restaurant
    Alleen onze kamer en dan met name de badkamer was erg verouderd.
    Kleine douchecabine met schuifdeuren
    En de verlichting op de kamer was slecht.
    Lampen die al heel lang niet meer gebruikt worden en al had je ze allemaal aan, was het licht nog beperkt

Datum van verblijf: september 2022