Gratis annuleren tot 05-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-12-22
Vio.com
PricelineUS$ 68
Hotels.comUS$ 75
Trip.comUS$ 79
Beoordeeld op 16 november 2021 via mobiele applicatie

We wilden een paar dagen lekker genieten van de herfst in Nederland. We zijn uiteindelijk terechtgekomen bij hotel Doorwerth. Bij aankomst in het hotel merkten we al dat dit 1 van de betere Fletcher hotels was. een prachtige entree , een prachtig restaurant en een enorme tuin, met voor in de zomer een buitenbad.
We hadden ook een ruime kamer met prima badkamer, al zou ik het bad eruit gooien en er een inloopdouche van maken. Maar dat is maar een klein dingetje. Het was verder schoon en prima personeel. Dit is een adres waar ik graag nog eens naar terug ga.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 19 september 2021

Het hotel is mooi gelegen midden in de natuur. Binnen en buitenzwembad zijn een plus punt maar de sauna was alleen op afspraak. Parkeren was gratis maar wel met moeite door andere gasten die totaal niet goed kan parkeren in een vak. Kamer was ok. Voelde alleen niet welkom door het personeel daarom zijn wij in de stad van Arnhem gaan eten.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Kamer was heel erg vies en rook omtzettend raar . Vloerbedekking was vies en er zat overal schimmel en roest op.Het voelde niet veilig om daar te slapen dus ben eerder naar huis gegaan. Geen compensatie gehad of andere kamer dat is wel echt jammer als je er twee dagen zou blijven en je de volle prijs heb betaald voor een kamer . Omgeving is wel mooi

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Bij binnenkomst ziet de foyer er modern en goed verzorgt uit.
Zodra men de hoek omgaat naar de kamers veranderd het beeld: vloerbedekking vol met vlekken en deuren en wanden welke er haveloos uitzien. Kamer is zeer gedateerd. plafondplaten, wanden en vloerbedekking met vlekken. Het hele meubilair is afgeleefd. Dooie vliegen in de vensterbank. Rommeltjes van vorige gasten onder bed.
Douchen in het ligbad met de douchekop stijf tegen de plafondplaten en er nauwelijks onder passen. Douchegordijntje en voegen waar het weer in zit.
De kamerprijs is de kamer niet waard.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Tuin en buitenruimte zijn mooi, kamers/gangen verouderd, sfeerloos en veel achterstallig onderhoud. Systeemplafond in de kamer vol lekkage plekken, vlekken in de vloerbedekking, vlekken op de muur, verouderd sanitair, goedkoop grijs toiletpapier, in bad douchen met douchegordijn is ook niet fris. 1 kleine dunne handdoek perr persoon, extra handdoeken kosten geld. Dat is heel onhandig en onvriendelijk als je van het zwembad gebruik wilt maken. Geen gastvrij gevoel. Ontbijt was okay.