25 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kamers zagen er goed verzorgt uit
In een mooi gelegen gebied, heerlijk rustig
Eten was er ook voortreffelijk
Voorzieningen waren ook goed
Wij hebben er super geslapen,

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Mathijs F, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Fijn dat u genoten heeft, graag tot een volgende keer!

22 mei 2018 beoordeeld

Fletcher Hotel Doorwerth-Arnhem, mooi gelegen hotel. Entree hotel ziet er mooi uit, daarentegen was de kamer niet slecht, maar de kamer zou wel een upgrade mogen hebben. Bij het hotel kan je lekker buiten zitten en heeft een omgeving waar je kan wandelen, twee speeltuinen en een klein meertje met karpers. Helaas werd het verblijf wat minder doordat het ontbijt en avondeten niet zo goed was. Ontbijt had fijner geweest als er wat meer keuze was wat eieren, bacon, tomaten, komkommer etc. zou zijn. Nu was er alleen roerei in een bakje met 1 klein stukje bacon. Ik ben in drie Fletcher hotels geweest, en dit ontbijt was helaas minder. Het avondeten was niet echt je van het. Fisch and chips, was diepvries, opzich niet erg, maar niet goed gebakken, dus vet en vochtig. Ik kon wel wat anders kiezen. Eerste avond 35 minuten op koffie met cheescake gewacht. De cheescake moest nog ontdooien, opzich niet zo erg, maar het werd niet gemeld, dat ik er op moest wachten. Mijn dochter had een kindermenu 13,50. Echter moest ze een half uur tot drie kwartier wachten totdat er aangevuld werd, droge kroket en hamburger helaas. 13,50 euro best wel veel geld vind ik, maar betaal het graag als het goed is. Jammer, mooi gelegen hotel, maar waarschijnlijk niet nog een keer om voor ons heen te gaan. Moeder, met dochter 11 jaar.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Bedankt voor de moeite die u genomen heeft uw ervaring te delen.

Het is duidelijk dat uw ervaring in ons restaurant geen beste is geweest, mijn excuses daarvoor. We hebben dit intern besproken en de verbeterpunten eruit gehaald. Hier gaan wij mee aan de slag! Als het om het ontbijt gaat is er een breed assortiment. Vanuit duurzaamheids oogpunt presenteren wij het roerei geportioneerd, met of zonder spek. Uiteraard mag u zoveel bakjes nemen als u lekker vindt.

Graag tot ziens bij Fletcher hotels.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ruim opgezet hotel in Doorwerth. Fijne, niet al te ruime maar heel schone kamers. Vriendelijke staff en een zeer uitgebreide ontbijt. Fiets huur via hotel voor lange en minder lange fietstochten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erge mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, die blijkbaar ook goed kunnen luisteren, want we kregen Surprise voor onze trouwdag..Heerlijke bonbons.
Wat lief en attent
Ook het ontbijt was lekker, lekkere broodjes, vers beleg en vers fruit.
En ter afsluiting nog een lekker cappucino..mijn dag kon niet meer stuk

18 mei 2018 beoordeeld

Zeer mooie locatie , rustige omgeving en prachtig om te fietsen en wandelen.
personeel is zeer professioneel en vriendelijk , top. Goed restaurant .
kamers niet overdreven groot maar voldoende en proper , er was wel geen airco op de kamer, badkamer ok maar geen aparte douche.
zeker om terug te gaan, kortom leuk verblijf gehad.

Kamertip: zuidkant is rustig , indien zonnig wel warm indien geen airco aanwezig
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Bedankt voor het delen van uw eravring, graag tot ziens!