Simone. ter Kulve
Delden, Nederland

Prachtig centraal gelegen hotel. Dichtbij Nes en de zee.

Beoordeling van WestCord Hotel Noordsee
4,0 van 5 bollen2 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een fijn luxe hotel met alles erop en eraan. Heel vriendelijk personeel dat je altijd wil helpen. Wij kregen een proeverij van eten savonds wat wij achteraf niet zo lekker vinden. We kregen daarom vrijwel direct ander eten en mochten ook kiezen van de kaart. Dat was heel fijn en attent. Het restaurant de Santman was sfeervol ingericht en je kijkt leuk naar de omgeving.
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: Het hotel licht ongeveer 10 minuten fietsen vanaf de haven. Heel goed te doen.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
  • ZenHotels.com
1.6 km van WestCord Hotel Noordsee
Meer hotels in Ameland bekijken
Beoordeeld op 24 september 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een studio voor 3 personen. Uitstekende kamer. Zowel vanaf de zitbank als vanuit bed tv kijken. Je kunt hem makkelijk draaien. Compleet keukentje met schoonmaaksetje en theedoek. Aan alles is gedacht. Goede bedden, uitstekend ontbijtbuffet, prima schoonmaak en heel vriendelijk personeel. Kortom wij hebben een top week gehad!

Kamertip: Kom je met je eigen fiets dan is het met een E-bike soms even zoeken naar een plekje in de binnenstalling door de extra verhuurfietsen.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Mooi en net hotel, net buiten het dorp Nes.

Wij verbleven in een drie-persoons studio, een nette, ruime en recent gerenoveerde kamer met een kleine separate slaapkamer. De studio was schoon en goed voorzien. Het grote bed werd middels een zeer grote televisie afgescheiden van het leef- en keukengedeelte.

Het keukengedeelte was voorzien van een twee-pits kookplaat, combi-oven, koelkast , nespresso automaat en voldoende inventaris.

Verder beschikte deze studio over een complete badkamer met inloopdouche, bad, dubbele wastafel, föhn , een separaat toilet en een royaal balkon.

Het ontbijt was prima verzorgd, maar wel wat aan de prijs wat ons betreft. Van het zwembad , sauna en het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Al met al een fijn verblijf en we zouden bij gelegenheid zeker nog eens terugkomen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 9 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met top kamers met heerlijk bed met luxe badkamer. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Lekker dicht bij het dorpje Nes en de zee. Ontbijt is kwalitatief en kwantitatief van een zeer hoog niveau. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2022
WestCord Hotel Noordsee, Guest Services / Front Office van WestCord Hotel Noordsee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2022

Beste Andre, hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel! Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons. De mooie complimenten voor ons personeel zullen uiteraard gedeeld worden met al onze collega's. Wij zijn uiteraard blij om te horen dat u graag terug wil komen. Wij kijken er alvast naar uit! U ook? Met vriendelijke groeten, Team Noordsee.

Beoordeeld op 13 mei 2022

Prima hotel met gezellig restaurant, heerlijk eten en heel vriendelijke bediening. Kamers zijn niet supergroot, maar voldoende, met klein zitje, badkamer schoon met fijne grote inloop douche.
Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Prima kamers met zeer goede bedden. Badkamer ook keurig met royale inloopdouche. TV is niet meer van deze tijd... klein en met analoge ontvangst. Gratis WiFi is wel zeer goed met 200 Mbps up en down. Ontbijt zeer goed. Restaurant ook erg goed. Wij maakten gebruik van een arrangement waar een 3-gangen sharing diner bij in zat. Erg lekker! Je kunt eenvoudig goede fietsen huren bij de receptie. Het hotel ligt lekker rustig aan de noordkant van Nes. Op de fiets is het een klein eindje naar het centrum, lopend ook goed te doen. Al met al een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022