Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 76
Expedia.comUS$ 76
Hotels.comUS$ 76
eDreamsUS$ 72
TravelocityUS$ 76
Agoda.comUS$ 72
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Gastgericht, vriendelijk behulpzaam personeel. Fijne kamer met goed bed. Schoon sanitair. Heerlijk diner. Zonnige ontbijtzaal. Fietsverhuur. Kleine sauna . Goed internet. Kortom uitstekend adres voor bezoek aan mooi Ameland.

Beoordeeld op 19 september 2020

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en netjes wegwijs gemaakt , de suite begane grond , waar wij mochten logeren, pas verbouwd, ziet er zeer netjes uit,heerlijke bedden en kussens! Badkamer lekker ruim en er was ook gedacht aan alles wat wij nodig hadden!! De moeite waard om terug te komen!!

Beoordeeld op 5 september 2020 via mobiele applicatie

Op zich een aardig hotel met leuke bar en prima restaurant. En ter plekke fietsenverhuur en stalling. Fijn. Mensen zijn allemaal vriendelijk. De kamers zijn echter klein, met piepklein kledingkastje, en we hebben dan ook ter plekke omgeboekt naar een family appartement. Prima bed, mooie complete badkamer, kitchenette en fijne zithoek met grote TV. Met terras of balkon. Er is een tweede slaapkamertje maar dat heeft geen ramen en is benauwd.. prima voor opslag van de koffers.
Tips: De gang is echt aan verfraaiing toe: een likje verf in een vrolijke kleur zou al wonderen doen; nu lijkt het wel een bejaardenhuis. En het zwembad is echt verouderd en voegt weinig toe.

Beoordeeld op 2 september 2020 via mobiele applicatie

Redelijk goed hotel. Centraal aan de rand van Nes gelegen op 1 kilometer van strand. Goed ontbijtbuffet. Maar waarom reeds om 10 uur uitchecken? Corona is het zoals steedsgebruikte excuus. Fietsen te huur. Vriendelijke bediening met restaurant

Datum van verblijf: september 2020
Front Office, Guest Services / Front Office van WestCord Hotel Noordsee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Chicorob123, bedankt voor de genomen moeite om een recensie te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u van het ontbijt heeft genoten. De check-out is vervroegd naar 10:00 uur vanwege de aangepaste schoonmaak procedures in navolging op de COVID-19 maatregelen. De gezondheid van onze gasten en medewerkers staat centraal. Daarom hebben wij als gevolg van de richtlijnen die zijn opgesteld door het RIVM en de Nederlandse overheid een aantal aanvullende maatregelen genomen om uw veiligheid en bescherming te garanderen tijdens uw verblijf.
Wij zien u graag weer bij WestCord Hotel Noordsee.
Met vriendelijke groet, Team WestCord Hotel Noordsee.

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Eerst maar de pluspunten.
Groot,net hotel met vriendelijk personeel,middelgrote kamers met balkon, en mooi centraal gelegen,Nes en strand op loopafstand.
De minpunten.
Géén airco laat staan climate control en dat terwijl je leest dat het hotel in 2019 (deels) gerenoveerd is,eentonig ontbijt,weet wel dat door corona de mogelijkheden wat beperkt zijn maar gooi er eens een stukje Franse kaas of vis doorheen,bedden op wieltjes met loszittende boxspring,hoogst irritant ,continu het gevoel dat je er af gleed,wel koffie maar geen thee op de kamers en het (schaduw) terras aan de achterkant gaat om 17.30 dicht terwijl het vol op in de zon liggende terras aan de drukke straatkant ,zonder parasols,dan open gaat!!!!!!
Al met al ,en helemaal voor de prijzen die gevraagd worden per nacht ,geen tweede bezoek meer waard.

Datum van verblijf: augustus 2020