“verrassend lekker”

Geclassificeerd als nr. 3 van 145 Restaurants in Vinaros
Dineropties: Diner
Dineropties: Diner
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs, eigenaar spreekt Spaans, Duits en klein bisschen nederlands

8 april 2017 beoordeeld

Elk jaar weer als we in Vinaros zijn gaan we hier eten. Het eten is goed, voor Nederlandse begrippen goedkoop en gezellig. Ze herkennen one telkens weer, plannen voor de volgende trip zijn er al weer.

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tic Tac heeft een internationale keuken. Maar het meest Duits georiënteerd, maar dat is logisch met een Duitse eigenaar. Bijna een ieder kan met zijn eigen landstaal terecht.
De gerechten zijn eenvoudig maar smakelijk en zeker niet duur. Wij komen er regelmatig omdat het er gezellig is en bij ons om de hoek. Je kan ook heerlijk op het terras zitten en alleen maar wat drinken. Je kijkt zo over zee.

19 oktober 2016 beoordeeld

smakelijk gegeten,en de lekkerste frietjes.Gezellig buiten terras waar je heerlijk kunt zitten en van het uitzicht genieten.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Eenvoudige, maar lekkere keuken. Uitstekende prijs/kwaliteit.

(+) menukaart beschikbaar in verschillende talen, waaronder NL

Reizigers die Bar Tic Tac bekeken, bekeken ook

Vinaros, Province of Castellon

In Bar Tic Tac geweest? Deel je ervaringen!