“jammer maar helaas”
Beoordeling van El Vaiven

El Vaiven
Geclassificeerd als nr. 39 van 152 Restaurants in Vinaros
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

lauw eten en tafelgenoot zelfs koud eten, bij melden werd het in de magnetron opgewarmd, toetje zat wachttijd tussen tafelgenoten onderling kwartier wachttijd, tafelgenoot had cheesecake besteld maar die was nog bevroren.

grote teleurstelling

El Vaiven V, Director de Relaciones con Clientes van El Vaiven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2018

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met onze keuken. Mogelijk was dit te wijten aan onze recente opening. Wij verzekeren u dat als u terugkeert om ons te bezoeken, we u zullen laten zien dat we zeer goed eten en service hebben.

Bedankt en sorry voor het ongemak.

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

El Vaiven V, Director de Relaciones con Clientes van El Vaiven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

5 oktober 2018 beoordeeld

26 september 2018 beoordeeld

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

El Vaiven V, Director de Relaciones con Clientes van El Vaiven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2018

Reizigers die El Vaiven bekeken, bekeken ook

Vinaros, Province of Castellon

In El Vaiven geweest? Deel je ervaringen!