“Gezellig stadje verkennen”

Vanaf
Private Guided Tour of Costa Brava from Barcelona
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 dingen om te doen in Pals
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar weer is Pals een bezoekje waard. Wij komen hier elk jaar weer graag. Bij El chocolate kan men olijvenhouten keukengerei kopen en champignonzout. In de diverse winkels vindt je snuisterijen maar ook leuke kleding.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi middeleeuws dorpje met leuke steegjes en kleine winkeltjes. Gezellig om te lopen. Terrasje pakken. Makkelijk beneden parkeren.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht in deze rustige periode zodat we overal rustig rond konden lopen door de steegjes en straatjes. Veel parkeermogelijkheden rondom het stadje. Leuke terrasjes en restaurants. Zeker en bezoek waard.

22 januari 2018 beoordeeld

zeker een bezoekje waard met mooie uitzichten en een leuke wandeling in de site; Niet geschikt voor mensen met moeilijke stapproblemen.

Bekijk meer beoordelingen
28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Catalaanse dorpje ligt iets landinwaarts, ten oosten van Girona. Het is zeker de moeite waard om één stranddagje op te offeren en lekker door de smalle autoloze straatjes van Pals te slenteren, historie op te snuiven, te genieten van al die mooie oude gebouwen en lekker te eten in één van de vele restaurants. Het kan er heel druk zijn, maar ach, dat is het tegenwoordig overal en ik vond het niet storend druk.

Reizigers die Village Medieval de Pals bekeken, bekeken ook

Costa Brava, Province of Girona
Costa Brava, Province of Girona

Peratallada, Province of Girona

In Village Medieval de Pals geweest? Deel je ervaringen!