18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier een week geweest met ons gezin (2 jongens 17 en 19 jaar oud). We hebben een appartement gehad direct aan het strand en dat was top!
Verder gebruik gemaakt van de golfbaan (wel erg warm in de zomer).
Accommodatie was echt goed, maar 's avonds weinig vertier....

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
29 februari 2016 beoordeeld

Dit is een uitstekend resort met aan de ene kant het strand en aan de andere kant de golfbaan. Op het park zelf is ook nog eens een schitterend groot zwembad. Het eten is bovendien er goed. Aanrader!!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

La Costa is een prachtige locatie, geweldige ligging tussen golfbaan en strand (Platja de Pals). Prachtig groot zwembad, tennis en padel banen, perfecte stalling voor fietsen en golfset. Uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
5 januari 2015 beoordeeld

Wij komen reeds jaren met veel plezier naar dit hotel waar de kamers ruim en schoon zijn, de restaurants goed , de bediening uiterst correct en vriendelijk. De golfbaan ligt achter het hotel en vele restaurants in de buurt, kortom het is hier altijd goed vertoeven in een rustige omgeving maar wel met zee en strand op loopafstand.

Verbleef: augustus 2014
11 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, geweldige golf. Prachtig om naast het zwembad te dineren. Elke dag keuze uit 3 menu's of van de kaart. Prijs-kwaliteit zeer goed. Joan en zijn staf houden alles zeer goed in de gaten. Hij heeft alles gezien, voor iedereen een vriendelijk woord, en kan met kinderen omgaan. Een aanwinst voor het restaurant.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden