“Driemaal terug geweest”

Geclassificeerd als nr. 19 van 60 Restaurants in Pals
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere keuken voor even tussendoor. Aanrader van de kids: er is wifi. Vlotte bediening wel reserveren!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de hier geserveerde pizza's wordt een stukje Italiaans cultureel erfgoed op grove wijze geweld aan gedaan.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk. Veel vonden wij. Patates bravas als voorgerecht is heel veel voor maar 4 euro. Met 5 personen gegeten incl drinken en 4 voorgerechten en 5 hoofdgerechten waren wij maar 68 euro kwijt. Bediening vriendelijk en netjes.

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons vakantie huisje in Pals, aan de overkant een paar keer gegeten . Simpel maar goed. Lekkere pizza s. Leuk en hardwerkend personeel .

13 september 2016 beoordeeld

Platja de Pals is ruim voorzien van pizzeria's. Niff-Niff gemakkelijk te bereiken en is gevestigd aan de rotonde tegenover een grote super. Dus altijd voldoende parkeer ruimte. Kwaliteit voldoende, maar er komt nogal wat verkeer vlak langs, wat de plek minder aangenaam maakt. Vriendelijk personeel en een ruime kaart.

Reizigers die Pizzeria Niff-Niff bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Niff-Niff geweest? Deel je ervaringen!