“Aanrader!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk restaurantje. Wij zaten met 2 gezinnen op het dakterras. Zo mooi gedecoreerd. Heerlijke gerechten met zorg klaargemaakt. Geweldige avond gehad!

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juli 2020 beoordeeld

Gevarieerde kaart, vis, vlees, salades en tapas. Geen typische toeristen kaart, echter ook geen liflafjes. Kortom prima er tussenin. Prijzen liggen net iets onder NL niveau.
Pand is ooit een casino geweest en daardoor ook binnen sfeervol om te zitten. Een aanrader als je eens iets anders wil!

Datum van bezoek: juli 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met uitstekende bediening. Geen dringend gevoel als je nog niet precies weet wat je wil.

Datum van bezoek: juli 2020
12 november 2019 beoordeeld

Na onze wandeling door het stadje Pals kwamen we bij dit restaurant uit. Het was nog wat vroeg, dus was het restaurant nog bijna leeg. De gerechten smaakten heerlijk, maar ik mis dan wel de groente.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke ambiance in pals. Heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs. Vriendelijke bediening en top locatie.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die ANTIC CASINO bekeken, bekeken ook

In ANTIC CASINO geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.