“ Op ontdekking ”

Keukens: Mediterraan, Spaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens wat nieuws geprobeerd ipv de normale toeristen restaurants. En het is zeeeeer goed bevallen werkelijk klasse. In tijden niet meer zo lekker gegeten. Ga zeker een keer terug.

Datum van bezoek: juli 2016

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart was in het catalaans. We hebben vooraf goed advies gekregen voor tapas en een heerlijk hoofdgerecht namelijk varkenswang. Zeker het aanbeveling waard.

Datum van bezoek: juli 2016
25 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediend worden en buiten gewerkt op minder dan een uur is zelfs naar Catalaanse gewoonte erg snel.
De bediening is vriendelijk maar het eten van mindere kwaliteit, het lijkt op een goedkope kopie van de huidige moderne Catalaanse keuken.
Hoewel de kaart er veelbelovend uitziet is de kwaliteit een stuk minder, we aten sardienen met tomaat en een verse kaas, canelones gevuld met eend, foie en truffel (laatste 2 ingrediënten niet echt terug gevonden) deze was niet echt vers, gegrilde groenten niet verfijnd, blinis met butifarra (beuling) waarvan enkele aan de onderzijde verbrand. Chips & fish in de versie van het huis kleine gefrituurde visjes (lekker) maar met vettige platte frieten.
Voor dessert en koffie hebben we bedankt. Hier is nog werk in de buurt zijn er enkele restaurants die deze trend zetten en prachtige gerechten op tafel toveren dit is een matige copie.

Datum van bezoek: oktober 2015
25 januari 2017 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2016
21 juni 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Vineo bekeken, bekeken ook

Blanes, Costa Brava
Blanes, Costa Brava