“Lekker!!”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas. Vriendelijke bediening . Wij komen hier al verschillende jaren!! We zullen nog meerdere keren komen.

23 mei 2018 beoordeeld

Tijdens een geplande wandeling aan de zee kwamen wij dit restaurant toevallig tegen.
De gastvrouw wees ons op het dagelijkse menu wat zij aanboden.
'S avonds voor diner hier terug gegaan, wat beslist een goede keuze was.
Wij hebben gekozen voor het dagelijkse menu met meerdere keuzes als voor- en hoofdgerecht. De keuzes vielen op de terrine van zeebaars en de boullabaise als vooraf en de lamsbout en het kalfsvlees als hoofdgerecht. Het smaakte allemaal voortreffelijk samen met een flesje Rioja erbij. Na het toetje werd ons tevens nog een glaasje cava van het huis aangeboden. Kortom heerlijk gegeten ! De gastvrouw verstond haar vak, de bediening was attent en de eigenaar/gastheer zeer vriendelijk. Voor iedereen deze omgeving bezoekt een aanbeveling waard !!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten onder de kerktoren, jaarlijks komen we terug omdat we steeds goed bediend worden. Extra's zijn het hapje vooraf en na het eten

9 mei 2018 beoordeeld

eten was goed maar in het begin duurde het lang voordat ze opnemen kwamen
en 5 personen kregen eten op tyd 1 niet maar werd gevraagd of deze nog wat wilde en er werdt een volledig menu gerekend

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en goede bediening. Uitgebreide kaart en goede prijs verhouding tot de gerechten. Top wijnen. Mooie locatie.

Reizigers die La Terrassa d' Empuries bekeken, bekeken ook

L'Escala, Costa Brava

In La Terrassa d' Empuries geweest? Deel je ervaringen!