Beoordeeld op 13 april 2016 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad. Ronald en Lisette zijn en perfecte gastheer en gastvrouw en zij mogen trots zijn op wat zij hebben neergezet, een 5 sterren B&B!
Zonder meer aanbevelingswaardig. Alles straalt perfectie uit. Wij raden iedereen een verblijf hier aan.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 februari 2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Mas Montbrio Belvedere. De Mas is zeer ruim van opzet, met een fantastisch uitzicht over de zee en de bergen. Lisette en Ronald hebben de Mas omgetoverd tot een plek waar je zowel heerlijk niks kunt doen en van de natuur kan genieten, als leuke activiteiten kan ondernemen, zoals wandelen, fietsen, paardrijden, olijven plukken en de leuke plaatsen in de omgeving bezoeken. Zeer zeker aan te raden is een diner in Cambrils, bij een van de goed betaalbare restaurants met een Michelin ster! Ook eind januari/februari was het weer heerlijk. Al met al was het de perfecte vakantie; een combinatie tussen relaxen in de natuur en leuke activiteiten. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Volgens mij hebben de meeste kamers fantastisch uitzicht (op zee)
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Prachtige vakantie beleefd met ons gezin in dit mooie plaatsje. Het appartement is zeer ruim voor 4 personen, luxueus ingericht en van alle gemakken voorzien. Iedere dag wordt het appartement schoongemaakt, bedden opgemaakt, een super service! Het grote zwembad zorgt voor de nodige afkoeling. Het domein is groot zodat iedereen wel zijn plaatsje vindt om te spelen, lezen op een rustig plekje, zowel voor de rustzoeker als gezinnen met kinderen een ideale verblijfplaats. Lisette maakt iedere morgen een heel lekker ontbijt klaar, versgeperst fruitsap, lekkere croissants en stokbrood met een uitgebreide variatie aan beleg, een lekkere cappuccino, aan alles is gedacht. In de buurt is vanalles te beleven, mooie cultuursteden en het strand met zeer lekkere tapasrestaurants, voor ieder wat wils.
Wij kijken alvast uit naar de lekkere olijfolie van onze adoptieboom Polijfje!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 21 januari 2015

Wat een prachtig landgoed heeft dit gezin uit NL betrokken. We genoten niet alleen van de locatie, de omgeving, het weer en het zwembad, maar ook van de gastvrijheid en warmte van dit leuke gezin. Bedankt Lisette, we komen zeker terug. En een extra grote dank voor de hulp bij onze autopech. Bijna niet meer als pech ervaren.

Kamertip: Als je het fijn vind om je eigen lunch en af en toe het avond eten klaar te kunnen maken: boek dan het appartement op de bovenste etage. 2 slaapruimtes, eet- en kook gedeelte. Zeer compleet ingericht.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 9 december 2014

Een prachtige omgeving, bijzonder mooi gelegen, tussen de bergen en de zee.
Het voelde voor mij als een villa Felderhof, een tv programma waar ik dol op was. Een prachtig statig verbouwde boerderij, smaakvol ingericht, met alle comfort. Een prachtige tuin met ligstoelen, hangmat en zwembad. Rondom staan ontzettend veel olijfboomgaarden, bomen met mandarijnen, citroenen, dadels, kersen en prachtige bloemen.
Ronald en Lisette, een Nederlands gezin met twee kinderen, zij stellen alles in het werk zodat een ieder zich volkomen thuis voelt, elke ochtend en heerlijk uitgebreid ontbijt en daarna op pad voor een wandeling aan zee, een dagje Barcelona,het historische stadje Montblanc, het klooster van Santa Maria Poblet of een van de vele golfbanen. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: alle kamers zijn comfortabel
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner