Beoordeeld op 21 januari 2015

Wat een prachtig landgoed heeft dit gezin uit NL betrokken. We genoten niet alleen van de locatie, de omgeving, het weer en het zwembad, maar ook van de gastvrijheid en warmte van dit leuke gezin. Bedankt Lisette, we komen zeker terug. En een extra grote dank voor de hulp bij onze autopech. Bijna niet meer als pech ervaren.

Kamertip: Als je het fijn vind om je eigen lunch en af en toe het avond eten klaar te kunnen maken: boek dan het appartement op de bovenste etage. 2 slaapruimtes, eet- en kook gedeelte. Zeer compleet ingericht.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 9 december 2014

Een prachtige omgeving, bijzonder mooi gelegen, tussen de bergen en de zee.
Het voelde voor mij als een villa Felderhof, een tv programma waar ik dol op was. Een prachtig statig verbouwde boerderij, smaakvol ingericht, met alle comfort. Een prachtige tuin met ligstoelen, hangmat en zwembad. Rondom staan ontzettend veel olijfboomgaarden, bomen met mandarijnen, citroenen, dadels, kersen en prachtige bloemen.
Ronald en Lisette, een Nederlands gezin met twee kinderen, zij stellen alles in het werk zodat een ieder zich volkomen thuis voelt, elke ochtend en heerlijk uitgebreid ontbijt en daarna op pad voor een wandeling aan zee, een dagje Barcelona,het historische stadje Montblanc, het klooster van Santa Maria Poblet of een van de vele golfbanen. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: alle kamers zijn comfortabel
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 9 december 2014

Als ik terug denk aan onze vakantie op de Mas denk ik aan, rust, prachtige omgeving, lieve mensen een pure verwennerij!
Ronald en Lisette zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt.
Wij hadden het appartement geboekt en ook dat was zoals je hoopt dat het zal zijn. Schoon, netjes en alles is aanwezig van ovenhandschoenen tot placemats.
Onze auto was afgeladen met spullen waarvan de helft aanwezig was in het appartement.....aan alles is gedacht.
Er zijn een hoop leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken en het strand is ook dichtbij.
Voor ons wordt het heel moeilijk om een vakantie accommodatie te vinden die aan de Mas kan tippen.

Kamertip: Het maakt niks uit welke kamer je kiest.
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 19 november 2014

Prachtige, schone, ruime kamers met alle voorzieningen die je wenst en meer in een bijzonder mooi landhuis! Heerlijk ontbijt, goede bedden, fijne tuin met zwembad en veel te zien/doen en twee *restaurants in de omgeving. Wat het pas echt bijzonder maakt is het oog voor detail en de hartelijkheid van Lisette!
Een plek om zeker nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 17 november 2014

Uitstekende ontvangst door de gastvrouw Lisette! Een ruime kamer was er voor ons beschikbaar met een mooi uitzicht op de tuin, de olijfbomen en de zee. De bedden zijn prima evenals alle andere faciliteiten. De ontbijtruimte is mooi ingericht en het ontbijt is top! De keuken voor de gasten is riant en van alle gemakken voorzien. De persoonlijk bijdrage van Lisette varieert van aandacht voor je tot aan vers gebakken appeltaart. Voor de liefhebbers: Alle Nederlandse tv-zenders zijn beschikbaar.
Het contact is plezierig, goede tips voor een roadtrip of uit eten. (Reservering bij een sterrenrestaurant Can Bosch was snel geregeld)
Het zwembad is riant en dat geldt voor het gehele terrein. Rust en ruimte! De wegen naar de Mas zijn soms wat smal en avontuurlijk, maar dat is goed te doen. Parkeren doe je voor de deur.
Afsluitend: Een super gastvrije familie op een toplocatie!!

Datum van verblijf: oktober 2014