Beoordeeld op 19 november 2014

Prachtige, schone, ruime kamers met alle voorzieningen die je wenst en meer in een bijzonder mooi landhuis! Heerlijk ontbijt, goede bedden, fijne tuin met zwembad en veel te zien/doen en twee *restaurants in de omgeving. Wat het pas echt bijzonder maakt is het oog voor detail en de hartelijkheid van Lisette!
Een plek om zeker nog eens terug te komen!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2014

Uitstekende ontvangst door de gastvrouw Lisette! Een ruime kamer was er voor ons beschikbaar met een mooi uitzicht op de tuin, de olijfbomen en de zee. De bedden zijn prima evenals alle andere faciliteiten. De ontbijtruimte is mooi ingericht en het ontbijt is top! De keuken voor de gasten is riant en van alle gemakken voorzien. De persoonlijk bijdrage van Lisette varieert van aandacht voor je tot aan vers gebakken appeltaart. Voor de liefhebbers: Alle Nederlandse tv-zenders zijn beschikbaar.
Het contact is plezierig, goede tips voor een roadtrip of uit eten. (Reservering bij een sterrenrestaurant Can Bosch was snel geregeld)
Het zwembad is riant en dat geldt voor het gehele terrein. Rust en ruimte! De wegen naar de Mas zijn soms wat smal en avontuurlijk, maar dat is goed te doen. Parkeren doe je voor de deur.
Afsluitend: Een super gastvrije familie op een toplocatie!!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2014

We hebben hier geweldige dagen gehad en ontzettend genoten van deze mooie Mas. Goed verzorgd, veel ruimte en de gastvrijheid van Lisette en Ronald. De rust van het platteland maar toch met uitzicht op de zee. En dichtbij de mooie steden Reus en Tarragona. De goede tips die Lisette heeft gegeven over van alles wat er in de buurt te doen is. Wij komen hier zeker terug en dan voor een langer verblijf.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 september 2014

De Mas is fantastisch! Prachtige uitzichten vanuit zeer ruime, mooie kamers. Het eerste wat je doet 's ochtends is uit het raam kijken om daarna te genieten van een zeer uitgebreid ontbijt. Binnen in een mooie ruimte of buiten onder de bomen. Voor de gastvrouw Lisette is niets te veel.
Wij hebben genoten van ons verblijf. Bij thuiskomst na een dagje aan de zee of na een bezoek aan de omliggende steden, nog even een duik in het heerlijke zwembad. Kortom een aanrader!
Bedankt Lisette en Ronald voor jullie bijdrage aan onze geslaagde vakantie! Bob en Helga

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2014

Na twee weken terug thuis te zijn op Belgische bodem, teren wij nog steeds op een gelukzalig vakantiegevoel als we terugdenken aan ons verblijf in de B&B van Lisette en Ronald. Met onze twee kinderen van 3 en 5 konden wij 11 dagen lang genieten van hun gastvrijheid, hun gevoel voor smaak, hun eenvoud en betrokkenheid, hun ´niets - is - ons - te - veel´ - houding en hun vriendelijkheid. Wat ze daar tussen de olijfbomen gerealiseerd hebben is met geen pen te beschrijven. Een staaltje ongekende klasse! In de prachtige tuin kom je ogen te kort, het zwembad vraagt bij elke aanblik voor een verfrissende duik, het heerlijke ontbijt lonkte elke ochtend, en het appartement was elke dag een beetje thuiskomen. De rust die je ervaart wanneer je de oprijlaan van de MAS oprijdt, gaf ons een instant vakantiegevoel. Als ik zeg dat wij onze droombestemming gevonden hebben, dan is dat helemaal niet overdreven!

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie