16 augustus 2017 beoordeeld

Als je overweldigd door een bezoek dezelfde accommodatie een jaar later weer bezoekt is dat eigenlijk een recept voor teleurstelling. Alles wat eerst bijzonder was wordt de tweede keer gewoon en wat kwalitatief wat minder is vormt direct een basis voor teleurstelling.

De jongeman die ons vorig jaar voortreffelijk ontving heb ik dit jaar niet meer gezien, wel zag ik receptionistes die hun best lijken te doen, maar het Engels onvoldoende lijken te beheersen om naast beleefd ook vriendelijk te klinken. Het park is, als je kritisch kijkt toch niet zo heel schoon en ook de service heeft een traagheid die afdoet aan de vakantiebeleving. Zo belde ik de receptie de ochtend na aankomst om 08:00 naar de receptie om te melden dat de standaard parasol op het balkon ontbrak. Met een balkon op het zuiden in Cambrils toch geen overbodige luxe. Het park heeft er tien uur over gedaan om er één te vinden en te bezorgen.

Het eerste bezoek in 2016 was heel leuk, het tweede bezoek een jaar later was er één te veel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
CambrilsParkResortHA, Guest Relations Manager van Cambrils Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Geachte Grote_Rich,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het plaatsen van uw opinie betreffende uw verblijf bij ons. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over het tweede bezoek aan Cambrils Park Resort. Wij affirmeren u dat al onze inspanningen om hetzelfde kwaliteitsniveau in stand te houden niet verminderd zijn, integendeel zelfs.

We begrijpen niet goed waarom het brengen van een voetstuk van de parasol zo lang geduurd heeft, we gaan ervan uit dat er een misverstand heeft plaatsgevonden daar we dit soort verzoeken op hetzelfde moment of in een zeer korte tijdperk opgelost worden. Desalniettemin willen we u bij deze onze oprechte verontschuldigingen aanbieden. We hopen dat u ons een nieuwe kans geeft om uw laatste perceptie alhier te kunnen veranderen in een tevreden en aangename indruk. Met vriendelijke groet.

12 juli 2017 beoordeeld

In juli/augustus 2016 twee weken verbleven in een La Mediterrania appartement. Wij zaten op de beneden verdieping. Het appartement is zeer ruim opgezet. Iedere dag schoonmaak, geen vuil te bekennen, zeer vriendelijke dames. Het tuintje is klein, maar je hebt twee ligbedden en ook nog eens een tafel buiten om lekker aan te eten.
Het campingbedje voor de jongste had een goed matras. Dat zie je niet vaak.
Voor kinderen is Cambrils Park het einde. Wij hadden een meisje van 5 en een jongetje van 2 mee. Er zijn zoveel zwembaden dat ze de hele dag naar het zwembad wilden. Ik kreeg ze dus amper mee naar het strand.
Wij zijn wat eten betreft in La Masia, El Paradiso en El Pescador geweest. Omdat we vergeleken met de Spanjaarden vroeg eten altijd plek. Eten was prima, geen hoogstandjes. Soms kwam het eten in twee delen.Meestal ging het goed.
Park heeft veel vermaak, je hoeft er bijna niet af. Trampolines moet je voor betalen, midget golf ook.

Minpuntjes:
- de zwembaden zijn/waren niet verwarmd. Kinderen trekken zich hier niets van aan, maar voor de volwassenen de eerste minuutjes even doorbijten hahaha.
- Het strand ligt op loopafstand, maar dat is wel echt een stuk lopen over een zandpad. Dat kon niet met onze kids zo jong, dus wij gingen 's ochtends met de auto naar stranden in de buurt. Strandtenten zijn er helaas niet veel op het strand, dat is echt iets Hollands. Wel veel speeltuintjes.
- Het speeltuintje op het Resort is erg leuk, maar pal in de zon. Schaduwdoeken zouden niet misstaan.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Salou_Sanguli, departamento de calidad van Cambrils Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Beste 164lvd,

Hartelijk dank voor het tijd te nemen om over uw ervaring op Cambrils Park Resort in juli 2016 te schrijven en bedankt voor uw mooie score!

Wij zijn blij met al uw positieve commentaren. Het doet ons enorm deugd dat u heeft genoten van uw verblijf en vooral dat u de service van onze medewerkers alsook van alle faciliteiten wist te appreciëren. Dit is iets wat wij zeer belangrijk vinden.
Door de aanwezigheid van vele uren zon worden al onze zwembaden op een natuurlijke wijze verwarmd. De temperaturen van het water in de zomermaanden is gemiddeld 23º of meer. Mocht u in een volgend bezoek aan ons opnieuw het strand willen bezoeken dan kunt u altijd gebruik maken van de bus die vanuit het Resort naar het strand van Salou. Deze dienstverlening is gratis voor onze klanten en de bus rijdt elk 30 uur naar het strand.
Uw suggestie betreffende schaduwdoeken voor de speeltuin hebben we met grote interesse gelezen. Wij geven deze suggestie natuurlijk door aan de verantwoordelijke van het Resort.
Wij wensen u nog een hele fijne dag en hopen u in een nabije toekomst weer te mogen verwelkomen op Cambrils Park Resort.

18 november 2016 beoordeeld

wij komen hier ruim 8 jaar en ieder jaar met veel plezier terug. heel mooi park, goed gelegen, dichtbij supermarkt, vlakbij strand. loopafstand van Salou en cambrils. je kunt ook prima fietsen huren. de accommodatie is ideaal voor kinderen.

Kamertip: alle kamers liggen goed
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
14 september 2016 beoordeeld

Een van de beste vakantieresorts waar we ooit al verbleven in Europa; 3 themagedeeltes met diverse kwaliteitscategorie, van vakantiehuisjes tot middenklasse huisjes tot suite appartementen. Allen samengebracht met allerlei waterpartijen voor de ganse familie. Geen te luide en overdrukke plaatsen , uitgezonderd aan de avondanimatie. Perfect voor families met kinderen. Zuiverheid krijgt van ons een 9.5/10

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
28 juli 2016 beoordeeld

De directie van dit park lijkt te begrijpen hoe je vakantiegasten binnen kunt halen en vast kunt houden. Facilitair goed en veel personeel dat de opdracht heeft gekregen om een hoge mate van service te handhaven.

Het begint bij de ontvangst. Nadat de receptiemedewerker een parkeerplaats had gewezen, ving hij ons voor het receptiegebouw op en nam plaats aan een lage balie. Voordeel daarvan is dat wij zittend en in alle rust konden inchecken.

Het appartement is ruim opgezet en van alle gemakken voorzien, vooral de aanwezigheid van een vaatwasser was een aangename verrassing. Dagelijks staat er een dame in wit uniform voor de deur om het geheel schoon te maken, vaak dan wel weer om tien uur 's ochtends, wat voor ons op het randje van aanvaardbaar is.

Met de restaurants op het park heb ik geen ervaring, in Cambrils zelf kun je overigens uitstekend eten en op het park koos ik ervoor om zelf te koken. Het beschikt over een supermarkt dat qua omvang en aanbod te vergelijken is met een gemiddelde buurtsuper. Wel mag van mij het aanbod van verse groenten wat gevarieerder.

Ik heb sterk het vermoeden dat het wifi signaal over het park wordt verdeeld door verschillende access points. Gevolg is dat daar waar veel gasten bij elkaar komen, bijvoorbeeld overdag bij het zwembad het wifi signaal niet betrouwbaar is. De parkleiding maakt zich nu af met een opmerking op haar website, maar wat mij betreft kom je daar anno 2016 niet meer mee weg.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie