“Gezellig leuk restaurant”
Beoordeling van Restaurante Bon Lloc

Restaurante Bon Lloc
Reserveren met
Restaurante Bon Lloc is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 37 van 196 Restaurants in Calella
Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig mooi restaurant. Een hartelijke ontvangst door een vriendelijke en best wel grappige garçon. De mixed paella was heel goed van smaak. De verlichte mooie binnentuin met aangename achtergrond muziek zorgt voor een extra sfeer!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke restaurant 2 jaar geleden bij toeval gevonden en sindsdien al twee keer terug geweest. Het restaurant heeft 2 ingangen: aan de ene kant gelegen aan een wat rustiger straatje en maakt t niet veel indruk. Vanaf de zeekant valt t ook niet zo op, maar kom je in een prachtige binnentuin. Het personeel is zeer vriendelijk en humoristisch en het eten is voortreffelijk. Een echte aanrader!

Núria G, Director de Relaciones Públicas van Restaurante Bon Lloc, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Thank you very much for taking the time to write this wonderful review, we hope to see you again!!!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier bij toeval voorbij. Het zag er erg gezellig uit! We wilden hier graag wat eten dus vroegen of er nog plaats was. Helaas waren hier geen honden toegestaan! Jammer!!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig restaurant aan het spoor in Calella. Je zit hier lekker buiten, omgeven door mooie planten en lichtjes. Het personeel is vriendelijk en snel. Ze hebben super lekkere Paëlla en de desserst zijn er prachtig en heerlijk!

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond van onze vakantie in Calella zijn wij bij dit restaurant gaan eten, gevonden via Trip Advisor.
Na een heerlijk maar simpel voorgerecht (Spaanse ham en brood met tomaat) waren wij al overtuigd dat dit een goed restaurant is. Ikzelf heb als hoofdgerecht een mix paella gegeten, met vlees en vis. Deze was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en een beetje een grapjas. Hij probeerde zijn Nederlandse woordjes uit en maakte ons aan het lachen. Voordat hij de paella van de pan op mijn bord wilde leggen, vroeg hij zelfs of ik even een fotootje wilde maken.
Mijn vriend had gegrilde konijn gegeten en die was ook heerlijk.
Voor ons een top begin van de vakantie. We waren voor ons voor- en hoofdgerecht + een liter sangria 43 euro kwijt.

Reizigers die Restaurante Bon Lloc bekeken, bekeken ook

Calella, Provincie Barcelona

In Restaurante Bon Lloc geweest? Deel je ervaringen!