“Lekker en goedkoop”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer zijn we daar gaan eten. Het eten was steeds lekker, goedkoop (5€ voor een gerechtje) en je moet nooit lang wachten op je eten. Let wel, de porties zijn redelijk klein, maar met anderhalf á 2 gerechten ben je toch wel voldaan, en als je niet veel honger hebt maar toch iets wilt eten is 1 gerechtje perfect.

Het kan er wel druk zijn, en dan krijg je een ticketje met een nummer om te wachten.

Datum van bezoek: november 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg langs de kust van Gran Canaria kwamen wij El Boya tegen.
Op bijzondere plek....naast een betonfabriek...maar het is fantastisch.
Goede bediening, eenvoudig maar super eten. Je staat in de rij voor aan tafeltje

Datum van bezoek: november 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen plek die op enige toeristische kaart te vinden zal zijn. Aan zee, dat is het enige vermeldingswaardige feit. Voor de rest rommelig en verwaarloosde omgeving. Maar daar kwamen we ook niet voor. Het eten kakelvers bespottelijk goedkoop en een Spaanse ambiance 1000 keer Spaanser dan porto rico of playes des ingles. Verse vis liefhebber Eldorado. Waar voor je geld punt.

Datum van bezoek: januari 2018
5 november 2017 beoordeeld

Allemaal verschillende gerechten besteld. Alles was lekker en goedkoop. Als je echt lokale gerechten wil eten tegen lokale prijzen moet je hier zijn. We wilden teruggaan maar bleek op donderdag gesloten.

Datum van bezoek: november 2017
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

El boys is een Spaans resto gelegen vlakbij het cementfabriek. Het oogt niet de grond is er zwart geverfd en trapjes geel. Maar wat telt is dat je er heelijke tapas kan eten. Alleen bereikbaar met auto of taxi. Het is de moeite waard om er gaan te eten

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die El Boya bekeken, bekeken ook

In El Boya geweest? Deel je ervaringen!