“Zeer matige lunch”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange ochtend reizen hadden we zin in een lunch. Toen naar dit barretje gelopen, omdat dit het er het meest gezellig uitzag op de Anfi ‘plaza’
De sandwich met kip leek me wel wat.
Maar wat was die kip droog, niet voor herhaling vatbaar.

29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas tapas is gelegen op het plein van Anfi del mar.
Het is leuk buiten zitten maar het eten is kwalitatief niet in vergelijking met de prijs .
Voor rel lunch OK maar niet voor een dinner.

9 oktober 2016 beoordeeld

Lekker gegeten maar duur voor wat je krijgt. Angus Burger met een paar aardappel partjes 13,95. Redelijke bediening. Mooie lokatie.

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe plek van Tapas Tapas is mooi. Helaas moet je erg vroeg gaan om buiten, het nieuwe gedeelte, te kunnen zitten.
Het eten vind ik goed maar te duur voor wat je krijgt.

13 september 2015 beoordeeld

We hebben eten besteld voor op ons appartement bij Tapas Tapas , een vlotte service en een vriendelijke koerier. Het eten was goed verpakt zodat het nog lekker warm was tegen dat het bij ons was

Reizigers die Tapas Tapas bekeken, bekeken ook

Patalavaca, Gran Canaria

In Tapas Tapas geweest? Deel je ervaringen!