27 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
svitlanadmytriieva, Sales Coordinator van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

28 juli 2017 beoordeeld

Mooi complex met goede faciliteiten. Ontbijt kan gevarieerder.
Zwembaden en poolbar zijn geweldig. Restaurant: alleen buffet is te beperkt, zou ook à la carte mogelijkheid moeten zijn.
Supermarkt op complex is perfect!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
svitlanadmytriieva, Sales Coordinator van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen en voor uw feedback. We zijn verheugd dat u genoten van het hotel en de faciliteiten. Wij hebben kennis genomen van al uw opmerkingen die wij hebben doorgegeven aan alle betrokken afdelingen om te evalueren en te verbeteren. Onze gasten opmerkingen zijn erg belangrijk ons is het stelt ons in staat om onze niveaus van dienstverlening voortdurend verbeteren. We hopen dat op u ons een kans om uw verwachtingen te overtreffen geven.
Beste wensen.

26 juli 2017 beoordeeld

+prachtige grote kamer met goede bedden, groot terras met daarop comfortabele ligzetels, Apple tv en een goed uitgeruste badkamer
+ligging is super op wandelafstand van het prachtige haventje en vlakbij een rustig winkelcentrum
+propere zwembaden met voldoende parasols en ligbedden
+uitgebreid ontbijtbuffet met vers fruitsap en champagne
+ondergrondse garage waar onze huurauto veilig en koel stond
+redelijk kleine maar goed uitgeruste gym
~mooi terras aan restaurant, weinig tafels waar je 'normaal' aan kan zitten, rest waren lage zeteltjes
~supervriendelijk personeel in restaurant, hun talenkennis is dikwijls beperkt tot Spaans. We hadden geregeld de indruk dat ze onderbemand waren.
-lift was bijna heel ons verblijf defect
-kunstgras naast zwembad, beach terrein en looppiste kwamen heel kunstmatig over
-terrein rond zwembad lag 's morgens dikwijls nog vol afval van de vorige dag(onbeleefde gasten?)

Al bij al mooi verblijf voor mijn man, onze tienerdochters en ikzelf.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
svitlanadmytriieva, Sales Coordinator van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Dear AnnVerstraeten,

Thank you for your time taken to share your experience at our sister hotel Radisson Blu Resort&Spa Gran Canaria Mogan. We have forwarded your comments to our managament team.

We will be pleased to welcome you back in Gran Canaria.
Kind regards.

19 april 2017 beoordeeld

Iedere (ruime) kamer heeft een extra living en keuken met een groot terras. Badkamer heeft inloopdouche of bad. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd met vers fruitsap. De fitness is goed uitgerust, jammer dat dit in een gesloten ruimte is.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
svitlanadmytriieva, Sales Coordinator van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Geachte Bernard0808,

Het verheugd ons te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons resort.

Met vriendelijke groeten,

2 maart 2017 beoordeeld

Plus:
-Mooi en nieuw
-Goede restaurants
-Erg goed ontbijt
-Uitzicht op zee
-Winkels en supermarkt in gebouw
-voldoende te doen op loopafstand
-Heeft goede Gym

Min:
-Toch wel vrij prijzig / hoge prijsrange als je groot wil
-Omliggende omgeving heeft gebouwen welke echt een update nodig hebben

We hebben hier 9 dagen gezeten, de appartementen zijn gekocht door wie dan ook. Deze worden vervolgens verhuurd en door Radisson voorzien van alle bijhorende faciliteiten. Zwembad is groot, schoon, voorzien van verwarming (2e bad niet ... erg koud (evenals de zee begin maart). Gebouw heeft 11 lagen en de bovenste is tevens receptie en bevat een luxe restaurant. De weg is gelijk aan de elfde verdieping.

Alles bij elkaar, mooie locatie met op 10 minuten lopen wel wat leuke restaurants, strand etc.

Kamers zijn ruim, bedden goed en de schoonmaak is ook goed.

Kom ik hier nog eens terug ? Ja, die mogelijkheid is aanwezig maar echt bewust opzoeken zal het niet worden.

Kwaliteit 8,5
Hygiene 8
Restaurants 8 (zie review SW222)
Ontbijt (ander restaurant) 8
Stranden 6,5 / 7

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht, echt veel verschil is er niet
  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
svitlanadmytriieva, Sales Coordinator van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Zeer geachte Mijnheer Ferry,

Met vriendelijke groeten,