“Geweldig om hier weer te zijn”
Beoordeling van Sanus Fuerteventura

Geclassificeerd als nr. 16 van 356 Restaurants in Corralejo
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
8 oktober 2020 beoordeeld

Dit restaurant is echt een van onze favorieten in Corralejo. Heerlijk eten, niet te grote porties, met liefde klaargemaakt. Verrukkelijke wijn. Goede en vriendelijke service, altijd een genoegen om hier te gaan eten. Er is een nieuwe kaart, dus zeker reden om weer terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2020

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

3 sterren omdat ik het een beetje too much vond tov de reviews op TripAdvisor.
Zeer aardige mensen en uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Als je vega, vegan of gluten vrij wil eten kan dat makkelijk. Echter, het is eten was niet bijzonder. Qua opdiening kan het restaurant nog veel verbeteren.

Datum van bezoek: januari 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein en compacte zaak maar kwalitatief excellent! Van alle restaurants in Corralejo is dit toch wel de beste tot nu toe. Absoluut de moeite waard om te bezoeken!

Datum van bezoek: december 2019
7 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via the fork geresrveerd, werkt prima tafeltje binnen. Uitstraling restaurant voor mij iets te saai, maar het eten compenseerd alles. Duidelijke uitleg concept gerechten, we kozen de aspereges en gefrituurde geitenkaas vooraf en als hoofdgerecht de biefstuk en tuna tataki alles smaakte heerlijk en prima porties. Cheesecake toe met een heerlijke bak koffie. Dit alles voor prima prijs reserveren een must stuurde aardig wat mensen weg.

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld

Super gegeten.. veel keus. Lekkere wijnen. Goede bedoening. Wij hadden asperges als voorgerecht. Was overheerlijk. Tonijn als hoofdgerecht ook zeer smakelijk. Aanrader hoor

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Sanus Fuerteventura bekeken, bekeken ook

In Sanus Fuerteventura geweest? Deel je ervaringen!